۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۶۱۲۵۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

چهره خبیث و ضد انسانی آل سعود با جنایت در یمن آشکارتر شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آل سعود حتی مانع از امداد رسانی به مردم مظلوم یمن می شود، افزود: این رژیم چهره خبیث و ضد انسانی خود را با جنایت هایی که در یمن و دیگر کشورهای اسلامی مرتکب شده به دنیا نشان داده است.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع طلاب جامعه المصطفی گرگان با اشاره به جنایات عربستان در کشتار مردم مظلوم یمن گفت: آل سعود با ادعای مسلمانی، مردم بیگناه را می کشد و این درحالی است که حتی یک گلوله برای رژیم صهیونیستی که مردم غزه و فلسطین را قتل عام کرد، خرج نکرد.

 

آیت الله سید کاظم نورمفیدی با بیان این که آل سعود حتی مانع از امداد رسانی به مردم مظلوم یمن می شود، افزود: این رژیم چهره خبیث و ضد انسانی خود را با جنایت هایی که در یمن و دیگر کشورهای اسلامی مرتکب شده به دنیا نشان داده است.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به حدیث پیامبر(ص) در یاری رساندن به انسان های دیگر نیز گفت: پیامبر (ص) می فرمایند اگر مسلمانی متوجه شد که انسان دیگری نیاز به کمک دارد و دریغ کند مسلمان نیست، بنابراین اگر مسلمانی مظلوم واقع شود ،باید همه مسلمانان دست به دست هم دهند و آنها را یاری کنند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان همچنین با بیان هدف مشترک شیعه و سنی تصریح کرد: مسلمانان اعم از شیعه و سنی یک هدف مشترک دارند و تنها مسیرها متفاوت بوده و آن هم این است که شیعیان از مسیر اهل بیت(ع) حرکت می کنند و اهل سنت از طریق صحابه بزرگوار پیامبر(ص) این راه می پیمایند.

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به مسؤولیت طلاب جامعه المصطفی(ص) در بازگشت به کشور خود تأکید کرد: طلاب جامعة المصطفی(ص) باید با انتقال آموخته ها با سعه صدر به هدایت افراد بپردازند.

 

وی همچنین یادآور شد که طلاب و دانش پژوهان این مجموعه به دعوت همنوعان خود با عمل بپردازند، زیرا دعوت به تقوا با زبان کفایت نمی کند و با عمل تأثیرگزار است.

 

حجت الاسلام علی تقوی، رییس جامعة المصطفی العالمیه واحد گرگان نیز در این دیدار گفت: دانش پژوهان در این مجموعه در رشته ها و سطوح مختلف تحصیلی در دوره های تمهیدیه، کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال فراگیری دانش هستند که به دوره های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت و فرصت مطالعاتی تقسیم می شود.

 

وی افزود: یکی از افتخارات ما این است که دانش پژوهان در نقاط مختلف دنیا ، در مراکز اسلامی و دانشگاهی فعالیت های ارزشمندی را انجام می دهند که در ارتباط با آنها هستیم./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات