۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
کد خبر: ۲۶۱۳۲۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شکست توطئه های دشمنان در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که تحقق همدلی و همزبانی به طور حقیقی داروی شفابخش و درمان جدی جامعه است، گفت: امسال همگام وظیفه داریم تا در راستای نهادینه سازی این شعار ارزنده و والا گام برداریم.
نماينده مجلس خبرگان

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: باید تلاش های ارزشمندی در راستای تحقق شعار سال رهبری صورت گیرد.

 

امام جمعه قائم شهر با بیان این که باید اهتمام والایی در مسیر تحقق همدلی و همزبانی وجود داشته باشد، افزود: بهره گیری از همدلی و همزبانی ثمرات و برکات گرانقدری دارد که باید به آن توجه شود.

 

وی با تاکید بر این که تحقق همدلی و همزبانی به طور حقیقی داروی شفابخش و درمان جدی جامعه است، تصریح کرد: امسال همگام وظیفه داریم تا در راستای نهادینه سازی این شعار ارزنده و والا گام برداریم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: امسال باید تلاش کنیم تا این شعار ارزنده و ثمربخش را در جامعه زمینه سازی کرده نه این که مانند پتکی آن را بر سر دیگران بزنیم.

 

امام جمعه قائم شهر با بیان این که نام گذاری سال 94 به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نیاز روز جامعه است، بیان داشت: رهبری معظم انقلاب این نام را به نحوی حکیمانه، شایسته و در زمانی مناسب انتخاب کردند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان همیشه به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: تحریم ها و تهدیدهای مختلف دشمنان به منظور مقابله با نظام اسلامی صورت می گیرد که در راستای تحقق خواسته های خود صورت می دهند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، ادامه داد: دشمنان هیچ گاه وحدت و همدلی ما را نمی خواهند که باید تلاش کنیم تا در راستای همدلی و همزبانی گام های ارزشمندی برداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تاکید بر این که عزت و قدرت شیعه در گرو ولایت فقیه است، گفت: تحقق زمینه های همدلی و همزبانی امری ضروری است نه این که با سخنان ما زمینه اختلاف، دعوا و مخالفت در جامعه شود.

 

امام جمعه قائم شهر با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر تعالی و اقتدار قرار می دهد، بیان داشت: همه مسوولان نظام اسلامی و مردم باید خود را در مسیر تحقق رهنمودها و تدابیر گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی همدل و همزبان کنند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات