۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۶۱۴۵۲
حجت الاسلام نبیل قاووق:

پیروزی‌های مقاومت در قلمون بیش از همه به ضرر رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان دستاوردهای عملیات قلمون را در درجه اول به سود لبنان دانست و گفت: رژیم صهیونیستی متضررترین طرف از پیروزی‌های مقاومت است.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب در الغازیه برگزار شد با تأکید بر اینکه کسانی که راه را برای حضور تکفیری‌ها در مناطق شرقی لبنان هموار کرده بودند امروز نیز به حمایت از آنان می‌پردازند، گفت: برخی امروز نیز تلاش دارند که تکفیری‌ها در حائلی امن قرار دهند اما مقاومت اسلامی به وظیفه خود در قبال جهان اسلام عمل می‌کند.
 

وی افزود: مقاومت اجازه نمی‌دهد که لبنان مانند یک گروگان به دست گروه‌های تکفیری بیفتد.
 

 

این عضو ارشد حزب الله دستاوردهای حزب الله و ارتش سوریه را در درجه اول به سود لبنان توصیف و تصریح کرد: نیروهای مقاومت توانستند شبح خطر را از روستاها و مناطق مرزی لبنان دور کند و همچنین مانع از اقدامات تحریک آمیز تکفیری‌ها در آن مناطق شوند.
 

 

حجت الاسلام قاووق گفت: تکفیری‌ها همواره ملت، مقاومت و ارتش لبنان را با تهدید مواجه می‌کردند که این عملیات سدی در برابر آنها قرار داد.
 

 

وی پیروزی‌های مقاومت اسلامی را متعلق به همه مردم لبنان دانست و اظهار داشت که این پیروزی به هیچ وجه متعلق به یک گروه به خصوص نیست. در مقابل نیز رژیم صهیونیستی بیشترین طرفی است که از دستاوردهای مقاومت ضرر کرده است./983/ب902/ک

 

 

ارسال نظرات