۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۶۱۶۶۱
حجت الاسلام صفی الدین:

کارشناسان نظامی ارزش عملیات قلمون را می‌دانند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان شکست تکفیری‌ها در روزهای اندک گذشته را نشانگر قدرت مقاومت دانست و گفت: کارشناسان نظامی ارزش عملیات قلمون را می‌دانند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در منطقه شهابیه برگزار شد، دستاوردهای چند روز اخیر حزب الله لبنان و ارتش سوریه در قلمون را حائز اهمیت خواند و گفت: مقاومت اسلامی توانست تکفیری‌هایی که از بیشترین پشتیبانی مالی و تسلیحاتی برخوردار است را در خلال چند روز به زانو در آورد.

 

وی با تأکید براینکه رژیم صهیونیستی بدون شک از عملیات قلمون تجربه کسب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: کارشناسان نظامی ارزش عملیات قلمون و توانمندی جنگی نیروهای حزب الله را می‌دانند.

 

حجت الاسلام صفی الدین گفت: حزب الله لبنان در هر کجا که وظیفه ایجاب کند حضور خواهد داشت و هیچ تهدیدی نمی‌تواند مانع از انجام وظیفه ما شود.

 

این عضو ارشد حزب الله سیاستمدران حامی تکفیری‌ها را احمق توصیف و تصریح کرد: افرادی که به خاطر مشکلاتشان با ما به حمایت از تکفیری‌ها می‌پردازند در واقع به حمایت از پروژه تقسیم لبنان و منطقه مشغول هستند.

 

وی حمایت ترکیه و عربستان از تروریست ها را محکوم کرد و گفت: برخی کشورها هر اقدامی را در حمایت از تکفیری‌ها انجام می‌دهند و در مقابل توقع دارند که ما موقع بی طرفانه در خصوص تحولات منطقه اتخاذ کنیم./983/ب902/ک

ارسال نظرات