۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۶۱۷۷۳
همزمان با اعیاد شعبانیه؛

پخش برنامه زنده رادیویی از کربلای معلی

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف همزمان با میلاد خجسته حضرات امام حسین، ابوالفضل العباس و امام سجاد علیهم السلام ویژه برنامه زنده « تبسم آسمان » را از کربلای معلی به مخاطبان این رسانه دینی تقدیم می‌کند.
تبسم آسمان در صبح ميلاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف؛ همزمان با حلول ماه معظم شعبان و اعیاد میلاد در طلیعه این ماه ویژه برنامه زنده «تبسم آسمان» از کربلای معلی پخش می‌شود.

در این ویژه برنامه رادیویی ضمن انعکاس شور و حال زائران حسینی در کربلای معلی؛ با حضور حجت الاسلام محمدحسین عبدی کارشناس برنامه؛ مباحثی از جمله محبّت و مودت به اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم با محوریت آیه «قربی» ؛ آثار تربیتی و اخلاقی حب اهل بیت و نحوه تربیت فرزندان محب؛ مطرح خواهدشد.

 

پاسخ به این پرسش ها که چرا محبت و مودت اهل بیت پایه ایمان است و چرا مزد رسالت قرار داده شده است و آیا محبّت اولیاء خدا با محبت دشمنان قابل جمع است؟ از دیگر محورهای موضوعی ویژه برنامه « تبسم آسمان » است.

 

در صبح میلاد حضرت امام سجاد علیه السلام به موضوع ریشه و اصول محبت بر اساس دعای ابو حمزه ثمالی و در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام نیز به راز عشق آن حضرت به امام حسین علیه السلام نیز پرداخته خواهد شد.

 

ویژه برنامه زنده « تبسم آسمان » کاری از گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام است که به تهیه کنندگی محمدحسن جلالی و گویندگی رضا هدایت فر در روزهای جمعه تا یکشنبه 1 تا 3 خرداد 94 ساعت 8:40 از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته می شود./978/د101/ف

ارسال نظرات