۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۲۶۲۰۵۲

دوازدهمین نشست حزب الله و جریان المستقبل لبنان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان حزب الله و جریان المستقبل لبنان در دوازدهمین دور گفت‌وگوی دوجانبه درباره تحولات امنیتی و فعالیت کابینه کشورشان بحث و رایزنی کردند.
حزب الله و جريان المستقبل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دوازدهمین دور گفت‌وگو بین «حزب الله» و جریان «المستقبل» لبنان شب گذشته در ساختمان دوم پارلمان این کشور برگزار شد.

 

 

به گزارش وبگاه خبری «العهد»، نمایندگان دو جریان سیاسی بعد از جلسه که با حضور «علی حسن خلیل» وزیر دارایی و نماینده «نبیه بری» رییس پارلمان لبنان برگزار شد، بیانیه صادر کردند.

 

 

در بیانیه دوازدهمین دور گفت‌وگوی دوجانیه حزب الله و جریان المستقبل آمده است: درباره تحولات امنیتی و روند فعالیت کابینه بحث شد و (حاضران در این نشست) به پیگیری و تداوم گفت‌‌وگوهای باز بین گروه‌های سیاسی مختلف به منظور حل همه پرونده‌ها تشویق کردند.

 

 

بر اساس این گزارش، «نادر حریری» ریس دفتر «سعد حریری» رییس جریان المستقبل، «نهاد المشنوق» وزیر کشور و «سمیر الجسر» نماینده پارلمان به نمایندگی از جریان المستقبل و از طرف حزب الله نیز «حسین خلیل» معاون سیاسی دبیر کل حزب الله، «حسین الحاج حسن» وزیر صنعت و «حسن فضل الله» نماینده پارلمان در گفت‌وگوی دوجانبه حضور داشتند.

 

 

نخستین جلسه مشترک بین حزب الله و جریان المستقبل در دی ماه سال گذشته برگزار شده بود. این جلسات با استقبال بسیار گسترده سیاسیون وآحاد مختلف مردم لبنان روبه‌رو شده و به اعتقاد ناظران سیاسی نقش برجسته‌ای در کاهش تنش‌های مذهبی در لبنان ایفا کرده است./983/د102/ک

ارسال نظرات