۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۶۲۱۱۶

حاشیه های دیدار رییس جمهور با علما، برگزیدگان و ایثارگران آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ دیدار رییس جمهور با علما، ایثارگران و نخبگان استان آذربایجان شرقی با حاشیه هایی همراه بود.
ديدار رييس جمهور با علما و نخبگان آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم سخنرانی دکتر حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در جمع علما، ایثارگران و برگزیدگان استان آذربایجان شرقی دقایقی پیش در تالار معلم تبریز پایان یافت، این نشست که با حاشیه‌هایی نیز همراه بود، موجب شد تا مسؤولان برگزاری مراسم اقدام به برقراری آرامش پیش از سخنرانی رییس جمهور کنند.


بنابر این گزارش، در ابتدای این جلسه ابتدا تعدادی از حاضران به نمایندگی از جمع به ایراد سخنرانی و نکته نظات خود پرداختند که رضایت پرویزی، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رییس بیمارستان شهید مدنی به نمایندگی از برگزیدگان حاضر در این جلسه صحبت کردند.


وی در بخش پایانی سخنان خود با ابراز این‌که خواسته هایی از دولت برای پیشرفت جریان اصلاح طلبی و راهبرد تدبیر و امید دارد، گفت: از رییس جمهور می خواهیم به وعده های انتخاباتی عمل کرده و در زمینه آزادی بیان به خصوص آزادی مطبوعات تلاش بیشتری کند.


پرویزی خواستار رفع ممنوع التصویری یکی از عوامل فتنه سال 88 شد؛
به دنبال اظهارات این استاد دانشگاه، جمعی از ائمه جمعه، علما و روحانیان حاضر در جلسه به همراه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با شعار «مرگ بر فتنه گر» به صحبت های وی واکنش نشان دادند.

 

مدتی این جلسه به حاشیه کشیده شد و دو دستگی در حاضران به خوبی مشهود بود تا این‌که مسؤولان برگزاری مراسم در تلاش برای آرام کردن جو سالن برآمدند تا نوبت به سخنرانی رییس جمهور رسید، در همین حال عده‌ای در سالن تالار معلم شعار «سلام بر روحانی» سر دادند.


گفتنی است، پس از سخنان پرویزی رییس بیمارستان شهید مدنی تبریز تشنج ها بیشتر شد و بعد سودابه داوری از برگزیدگان علمی استان به سخنرانی پرداخت که در حین سخنان وی تا حدودی جو حاکم بر تالار معلم آرام تر شد، بعد از داوری، دکتر پور فیض رییس سابق دانشگاه تبریز به سخنرانی پرداخت./935/پ202/ج

ارسال نظرات