۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۲۶۲۴۸۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

پیروزی اسلام ناب محمدی در مقابل جاهلیت مدرن امری قطعی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز اسلام نوین در مقابل جاهلیت مدرن ایستاده است که همچون تمامی طول تاریخ، اسلام ناب محمدی(ص) پیروز میدان خواهد بود.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام ولمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در خطبه های نمازجمعه ارومیه با اشاره به سخنان کالین پاول، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا درباره قدرت نظامی ایران افزود: این مقام آمریکایی به سران عربستان سعودی درباره درگیر شدن با ایران به شدت هشدار داده و آن را زمینه ساز شکست قطعی و بی سرانجام آل سعود دانسته است.

 

وی اقرار وزیر خارجه اسبق آمریکا  را نشان دهنده  عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود:  ایران اسلامی از نظر آمادگی نظامی و تکنولوژیکی و همچنین پشتیبانی مردمی جایگاه بسیار خوب و کم نظیری در دنیا دارد که این امر مورد اذعان بسیاری از کشورهای جهان است.

 

امام جمعه ارومیه با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب  در دانشگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز اسلام نوین در مقابل جاهلیت مدرن ایستاده است که همچون تمامی طول تاریخ، اسلام ناب محمدی (ص) پیروز میدان خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه خطبه ها اعیاد شعبانیه از جمله سالروز ولادت امام حسین (ع) را تبریک گفت و افزود: این افتخار بزرگی برای پاسداران نظام اسلامی است که روز ولادت سیدالشهدا (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

 

وی مردم را به انجام اعمال خاص ماه شعبان توصیه و خاطرنشان کرد: روزه داری، صدقه و استغفار از جمله اعمال سفارش شده برای انجام در این ماه مبارک است که امیدواریم مؤمنان اهتمام ویژه ای به آن داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود:  انفاق در راه خدا را یکی از کارهای نیک و تاکید شده در قرآن کریم است که مسؤولان و مردم باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به سفارش پیامبر اسلام به خوش پوشی و نظافت اظهار کرد: مسلمان باید تمیز و پاکیزه باشد و نظافت را رعایت کند./936/پ202/ح

ارسال نظرات