۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۲۶۲۴۹۰
آیت الله نابلسی:

تشکیل بسیج مردمی مانع از سرنگونی حکومت عراق شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان تصریح کرد که بسیج مردمی عراق و حزب الله لبنان نقش تأثیرگذاری در عدم سرنگونی دولت های خود به دست تکفیری‌ها دارند.
عفيف نابلسي



به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان که به عراق سفر کرده است در دیدار با گروهی از نخبگان عراقی با اشاره به اینکه بسیج مردمی عراق نماد قدرت این کشور در برابر تکفیری‌ها است، گفت: بسیج مردمی توانایی بازدارندگی تکفیری‌ها را دارد و عامل قدرت حکومت مرکزی در برابر گروه‌های تروریستی است.

 


وی افزود: درصورت عدم تشکیل بسیج مردمی بدون شک حکومت مرکزی عراق سرنگون می‌شد.

 


این عالم لبنانی نقش حزب الله در لبنان را نیز مانند نیروهای مردمی عراق ارزیابی و تصریح کرد: حزب الله به دفاع از موجودیت لبنان پرداخت و مانع از ساقط شدن دولت لبنان به دست رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری شد.

 


آیت الله نابلسی خواستار حمایت هرچه بیشتر لبنانی ها از مقاومت و ارتش شد و گفت: همه باید نیروهای امنیتی را در نبرد با تکفیری‌ها یاری کنند و اجازه ندهند که حومه عرسال به محلی امن برای بازماندگان تکفیری‌ تبدیل شود.

 


وی با تأکید بر تهدید آمیز بودن حضور تکفیری‌ها برای همه مردم لبنان، خاطرنشان کرد: سیاستمداران نباید به خاطر برخی مصالح جزیی، امنیت ملی را با تهدید مواجه کنند. متاسفانه شاهد هستیم که برخی با مواضع منفعلانه و یا حامیانه راه را برای جنایت گری تکفیری‌ها هموار می‌کند./983/ب901/ک
 

ارسال نظرات