۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۶۲۶۴۲
حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تأکید کرد؛

حوزه علمیه در تولید علم و معرفت پیشتاز باشد/ ضرورت ورود طلاب به عرصه فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه کشور تأکید بر این که حوزه های علمیه همیشه باید در تولید علم و معرفت پیشتاز باشند، گفت: موفقیت طلاب در عرصه های گوناگون رشد و شکوفایی حوزه های علمیه را ثابت می کند.
حجت الاسلام محمود رضا جمشيدي، مدير حوزه هاي علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران صبح امروز در دیدار طلاب حوزه های علمیه لرستان که در مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد برگزار شد، گفت: رونق مدارس علمیه خواهران در جامعه امروز به همت خواهران طلبه است.

 

وی با بیان این که هیچ کسی نمی تواند جایگاه رفیع طلاب را توصیف کند، افزود: این طلاب هستند که به خوبی می توانند جایگاه رفیع خود را بیان کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به فعالیت 457 مدرسه علمیه در کشور بیان داشت: بیش از 57 انجمن علمی، 80 کانون علمی تحصیل در سطح دو و 400 هسته پژوهشی از سوی فارغ التحصیلان خواهر فعال است.

 

فعالیت پنج هزار طلبه خواهر در فضای مجازی

 

وی با اشاره به فعالیت خواهران طلبه در فضای مجازی عنوان داشت: در حال حاضر پنج هزار طلبه خواهر در فضای مجازی فعالیت دارند.

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با شبکه های مجازی افزود: این شبکه های مجازی در کنار تهدیدهایی که ایجاد می کنند، فرصت هایی نیز به وجود می آورند.

 

وی فضای مجازی را عرصه ای امن برای ورود خواهران طلبه دانست و تصریح کرد: فضای مجازی شرایطی را فراهم کرده است که طلاب با کم ترین امکانات می توانند سخنان خویش را به گوش دنیا برسانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به موفقیت طلاب شهرستان های مختلف اظهار داشت: کسب رتبه های برتر طلاب در نقاط دور دست نشان داد که تولید علم فقط مختص استان قم و حوزه های علمیه بزرگ نیست.

 

حوزه های علمیه در تولید علم و معرفت پیشتاز باشند

 

مدیر حوزه های علمیه خواهران با تأکید بر این که حوزه های علمیه همیشه باید در تولید علم و معرفت پیشتاز باشند، خاطرنشان کرد: موفقیت طلاب در عرصه های گوناگون رشد و شکوفایی حوزه های علمیه را ثابت می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که از هشت هزار اثر در جشنواره علامه حلی افزود: پنج هزار اثر مربوط به حوزه های علمیه خواهران بود که جای قدردانی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در ادامه با تأکید بر این که نباید انجام کارهای زشت و ناپسند را مطرح کرد، تصریح کرد: بیان کردن کارهای ناپسند موجب عادی جلوه دادن آنها می شود.

 

وی با بیان این که باید ایمان خویش را زینت بخشیم، یادآور شد: همه تلاش هایی که انجام می دهیم برای این است که در مسیر بندگی خداوند قرار بگیریم.

 

گفتنی است، در پایان از برخی طلاب برتر در حوزه های آموزشی، پژوهشی مدارس علمیه استان لرستان تقدیر به عمل آمد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات