۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۶۲۶۶۳
امام جمعه شهرستان مهران:

جانبازان، افتخار ملت ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان مهران با بیان این‌که جانبازان شهدای زنده هستند و امنیت کشور را مرهون فداکاری رزمندگان هستیم، گفت: جانبازان، افتخار ملت ایران هستند.
جانبازان

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام روح الله ولدبیگی، امام جمعه شهرستان مهران پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده سه جانباز دوران دفاع مقدس، با اشاره به رشادت‌ها و ایثار رزمندگان، ابراز داشت: جانبازان قهرمانان دفاع مقدس هستند.


حجت الاسلام ولدبیگی اظهار داشت: جانبازان با تمام توان در مقابل آماج حملات و ترکش‌های دشمن ایستادگی کردند به گونه‌ای که پس از اتمام جنگ تحمیلی هنوز آثار جراحت بر روی تن‌های این قهرمانان باقی است.


وی افزود: رزمندگان اسلام با خداوند متعال معامله کردند و لباس رزم را بر تن کرده و با حضور در جبهه از خاک وطن پاسداری کردند و نگذاشتند که یک وجب از خاک وطن به دست دشمنشان بیفتد.


امام جمعه مهران با اشاره به نقش جانبازان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جانبازان شهدای زنده هستند و اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون رشادت‌های رزمندگان اسلام هستیم.


حجت الاسلام ولدبیگی در پایان گفت: جانبازان، افتخار ملت ایران هستند و با توجه به مقاومت جانانه‌ای که داشتند دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و باید از جایگاه و منزلت آن ها پاسداری کرد./857/پ202/ح

ارسال نظرات