۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۶۲۶۸۹

همایش گروه‌های تبلیغی سراسر کشور با محوریت همدلی و هم‌زبانی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش و هم‌اندیشی دوروزه مبلغین سراسر کشور با محوریت همدلی و هم‌زبانی از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب، دفتر تبلیغات اسلامی قم، پایگاه تبلیغی خاتم اوصیا و تشکل فراگیر تبلیغی گروهی طلاب برگزار شد.
سومين همايش گروه هاي تبليغي سراسر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش و هم‌اندیشی دو روزه مبلغان سراسر کشور با محوریت همدلی و هم‌زبانی از سوی دفتر مقام معظم رهبری، دفتر تبلیغات اسلامی قم، پایگاه تبلیغی خاتم اوصیا و تشکل فراگیر تبلیغی گروهی طلاب برگزار شد.

 

این همایش و هم‌اندیشی به‌منظور محوریت بخشیدن به گروه‌های تبلیغی سراسر کشور در کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد.

 

گفتنی است در پایان این همایش 160 گروه تبلیغی در شش کمیسیون آموزش و پژوهش، فرق و ادیان، جهادی، مجازی و نوین، اماکن عمومی و دانش‌آموزی دسته‌بندی و منسجم شدند.

 

سخنرانان ویژه این همایش آیت‌الله حائری شیرازی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، حجت‌الاسلام واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام روستا آزاد معاون تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بودند که اهداف تربیتی و تبلیغی تشکل فراگیر تبلیغی را برای مدیران گروه‌های تبلیغی سراسر کشور تبیین کردند.

 

آیت‌الله حائری شیرازی با بیان این‌که تبلیغ دین مبین اسلام یک امر حیاتی برای بقاء اسلام ناب محمدی است، اظهار کرد: توصیه من به مبلغان سراسر کشور این است که معارف دینی را برای امت اسلامی مجسم کنند تا فرایض دینی بر قلب و جان مردم بنشیند.

 

وی افزود: مبلغین گروه‌های تبلیغی در نظر داشته باشند که تبلیغ یک فریضه است و این فریضه در صورتی موردقبول حق‌تعالی قرار خواهد گرفت که به‌صورت تمام و کمال انجام شود.

 

گفتنی است که در این همایش یک اثر تولیدی از گروه تبلیغی رویش تحت عنوان تبلیغ بدون دعوت در قالب کتاب و نرم‌افزار چندرسانه‌ای رونمایی شد.

 

حجت‌الاسلام واعظی رییس دفتر تبلیغات ضمن ابراز امیدواری نسبت به نتایج این همایش در سطح کشور، گفت: این همایش و هم‌اندیشی مقدمه‌ای انسجام گروه‌های تبلیغی و به ثمر نشستن گفتمان جبهه‌ اسلامی و فرهنگی کشور است و رضایت مقام معظم رهبری را با خود همراه دارد./921/پ203/ف

ارسال نظرات