۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۶۲۷۰۴
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

لبنان به گورستان تکفیری‌ها تبدیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی لبنان با اشاره به تبدیل لبنان به گورستان تکفیری‌ها، گفت: مقاومت اسلامی سرزمین های اشغالی به دست رژیم صهیونیستی را فراموش نکرده است.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت اسرای آزادشده مقاومت اسلامی که امروز در بیروت برگزار شد، با اشاره به اینکه مسأله اسرای در بند رژیم صهیونیستی و نیروهای گروگان گرفته شده از سوی تکفیری‌ها با حیثیت و کرامت لبنان سر و کار دارد، گفت: آزادی این افراد باید در اولویت کار دولت باشد.


وی خاطرنشان کرد: مقاومت سرزمین های اشغال شده از سوی رژیم صهیونیستی مانند مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا را فراموش نکرده است.


این عضو ارشد حزب الله با اشاره به آمادگی مقاومت برای نبرد با رژیم صهیونیستی، گفت: دشمنان به مشغولیت حزب الله در نبرد با تکفیری‌ها دل بسته بودند، حال اینکه این نبرد به هیچ وجه خدشه ای به آمادگی حزب الله در برابر تکفیری‌ها وارد نکرد.


حجت الاسلام قاووق گفت: رژیم صهیونیستی با قمار روی گروه‌های تکفیری تلاش داشت علاوه بر فرسایشی کردن نبرد حزب الله با تکفیری‌ها از پشت به مقاومت اسلامی خنجر بزند.


وی با تأکید براینکه عملیات قلمون موجب کاهش وحشیگری تکفیری‌ها در لبنان و سایر کشورهای منطقه خواهد شد، خاطرنشان کرد: با معادله ارتش، ملت و مقاومت لبنان به گورستان تکفیری‌ها تبدیل می‌شود و همانگونه که صهیونیست‌ها را شکست دادیم، گروه‌های تکفیری را نیز به زانو در می‌آوریم./983/ب902/ک

 

ارسال نظرات