۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۶۲۷۵۳
شیخ نعیم قاسم:

انفجار انتحاری شرق عربستان شبیه بمباران مساجد یمن از سوی آل سعود است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تشبیه انفجار انتحاری شرق عربستان به بمباران مساجد یمن از سوی آل سعود، تأکید کرد که در عملیات قلمون بیش از 300 کیلومتر از سرزمین‌های اشغال شده از دست تکفیری‌ها خارج شد.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در جمعیت کاشفه المهدی در جنوب بیروت برگزار کرد، تبدیل مقاومت اسلامی به یک مکتب را نتیجه سال ها تلاش دانشت و گفت: نسل های آینده می‌توانند از این مکتب برای مقابله با چالش های پیش رو استفاده کند که این امر حاصل تلاش مقاومت طلبانه حزب الله است.

 


وی افزود: شاخه های القاعده مانند جبهه النصره و داعش نمونه ای از اسلام خدشه دار شده است که هیچ ربطی به شرع مقدس ندارد.

 


شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه کشتار مسلمانان در مسجد امام علی (ع) در شرق عربستانی جنایتی هولناک است، گفت: تفاوتی بین انفجار انتحاری و بمباران کردن مساجد به وسیله جنگنده ها یا انفجار یک ماشین بمبگذری شده  بمباران بازار و مناطق مسکونی وجود ندارد.

 


این عضو ارشد حزب الله لبنان تجاوز عربستان سعودی را شبیه به جنایت‌های داعش و رژیم صهیونیستی دانست و گفت: همه آنها اعضای یک مکتب واحد هستند که از خدا فاصله گرفته اند. 

 

 

وی با اشاره به اینکه تکفیری‌ها بیش از 400 کیلومتر مربع را در حومه عرسال اشغال کرده اند، گفت: تکفیری‌ها مانند اسرائیل بخش هایی از سرزمین های لبنان را اشغال کرده اند که این سرزمین‌ها باید آزا شوند. این گروه‌ها تهدیدی جدی برای لبنان هستند و بسیاری از ماشین های بمبگذاری شده به واسطه آنها در مناطق مختلف لبنان منفجر شدند.

 


شیخ نعیم قاسم عملیات قلمون را بسیار مثمر ثمر دانست و گفت: حزب الله توانست بیش از 300 کیلومتر از سرزمین‌های لبنان را از اشغال تکفیری‌ها خارج سازد. /983/ب902/ک
 

ارسال نظرات