۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۶۲۸۵۹

جشن میلاد امام حسین در لندن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در محل مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار شد.
حجت الاسلام عيسي جهانگير رييس کالج اسلامي انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جشن میلاد فرخنده و با سعادت حضرت  اباعبدالله الحسین(ع) از سوی مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار شد.

 

در این برنامه جمعی از شیعیان و دوستداران آن حضرت به شادمانی و شکرگزاری در این مناسبت فرخنده پرداخته و به برنامه ها و سخنان ایراد شده گوش سپردند.

 

این مراسم با قرائت قرآن آغاز شد و با پخش نماهنگ های مذهبی ادامه یافت. در ادامه این برنامه مسابقه ای نیز با شرکت حاضران اجرا شده و برندگان آن مورد تشویق قرار گرفتند و هدایای به انان اهدا شد.

 

سخنران این مراسم حجت الاسلام عیسی جهانگیر، رییس کالج اسلامی لندن بود که سخنان خود را با ارائه تعریفی از معانی گوناگون «ولایت» آغاز کرد.

 

وی تصریح کرد که همه ما باید برای ایفای نقش خود در تداوم رسالت نبوی آماده بوده و وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

 

رییس کالج اسلامی انگلیس گفت: اگر ما توقع برآورده شدن حاجات و شفاعت خود را از سوی معصومان (ع) داریم، باید بدانیم که ما نیز باید در مقابل، سهم خود را ادا کنیم.

 

حجت الاسلام جهانگیر در تشریح این موضوع تأکید کرد که یکی از وظایف ما می تواند معرفی ائمه (ع) به عنوان الگو و نماد ارزش های انسانی، اخلاقی و اسلامی باشد.

 

وی در ادامه توضیح داد که ما باید سعی کنیم شخصیت حضرت سید الشهدا (ع) را به عنوان نماد یک ارزش انسانی به سایر ملل و حتی غیر مسلمان ها معرفی کنیم.

 

این برنامه جشن با مولودی خوانی ادامه یافته و با اقامه نماز مغرب و عشاپور به پایان رسید./980/ب102/د

ارسال نظرات