۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۲۶۳۰۱۴

رادیو معارف به یاری وزارت نیرو شتافت

خبرگزاری رسا ـ مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف از تفاهم نامه همکاری میان وزارت نیرو و رادیو معارف در ترویج فرهنگ صرفه‌جویی آب از منظر دین خبر داد.
تونه‌اي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، مهندس عبدالحمید توکلی بینا مدیر عامل شرکت آبفای قم با حضور در رادیو معارف به نمایندگی از وزارت نیرو، تفاهم نامه تهیه و تولید برنامه‌هایی با موضوع" صرفه جویی آب" را امضا کرد.

مهندس توکلی بینا گفت: از آن‌جا که بیش از 60 درصد هدر رفت آب شهری در خانه‌ها صورت می‌گیرد، لازم است خانواده‌ها با راهکارهای کاهش مصرف آب آشنا شوند.

وی افزود: وزارت نیرو رادیو معارف را با توجه به گستره مخاطبان و اثرگذاری برنامه‌های آن برای این امر انتخاب کرده است که امیدواریم به یاری هم گامی در جهت کاهش مصرف برداریم.

مجتبی تونه‌ای مدیر رادیو معارف در این دیدار گفت: با نزدیک شدن فصل گرما و لزوم توجه بیشتر شهروندان به موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب، برنامه "آب یعنی زندگی" را طراحی کرده‌ایم که در این برنامه در کنار کارشناسان آبفا که راهکارهای کاهش مصرف آب را مطرح می‌کنند، کارشناسان دینی به بیان احکام اسراف، اهمیت صرفه‌جویی و عواقب دنیایی و آخرتی اسراف می‌پردازند.

گفتنی است؛ برنامه "آب یعنی زندگی" از خرداد ماه 94 روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 11:15 از رادیو معارف پخش می‌شود./978/د101/ی

ارسال نظرات