۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۶۳۰۴۴
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

رژیم صهیونیستی همچنان سنگینی شکست سال 2000 را به دوش می‌کشد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی هنوز سنگینی شکست سال 2000 را به دوش می‌کشد.
شيخ هاشم منقاره، از علماي اهل سنت لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، هاشم منقاره، رییس شورای رهبری جنبش التوحید اسلامی لبنان در بیانیه ای با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی جنوب لبنان از دست رژیم صهیونیستی، گفت: این روز مسیر جدیدی را برای پیروزی های مقاومت اسلامی ایجاد کرد و جهان اسلام را از شکست‌های پیاپی نجات داد.

 


وی افزود: نیروهای مقاومت اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان و عقیده توانستند در سال 2000 توانست بزرگ ترین شکست را متحمل صهیونیست ها و پیروزی بزرگی را برای مسلمانان به ارمغان آوردند.

 


این عالم اهل تسنن لبنانی با تمجید از فداکاری‌های شهدا و مجروحان مقاومت اسلامی، گفت: توطئه هایی که امروز شاهد آن هستیم برگرفته از کینه صهیونیست‌ها از این پیروزی تاریخی مقاومت است. آنها تلاش خود را به کار گرفته اند تا جلوی پیشرفت مقاومت و ادامه مبارزه با استکبار را بگیرند؛ چرا که این شکست همچنان برای صهیونیست‌ها سنگین است.

 


شیخ هاشم منقاره گفت: مقاومت به نبرد با صهیونیست‌ها تا آزادسازی کامل فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد و به ابزار صهیونیست‌ها در منطقه اجازه نمیدهد توطئه های خود را عملی کنند.

 


وی روز گذشته نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی قطیف عربستان خاطرنشان کرد: این انفجار نتیجه اندیشه ای تکفیری و تروریستی است که حرمتی برای هیچ معیار اخلاقی و آموزه دینی قائل نیست.  

 

شیخ هاشم منقاره فتنه افروزی را هدف اصلی این انفجار دانست و گفت: حکومت عربستان هرچه زودتر باید عاملان را به اشد مجازات برساند./983/ب902/ک

ارسال نظرات