۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۶۳۱۶۲
امام جمعه موقت کاشان:

جاهلیت مدرن با بهره گیری از ابزار رسانه فجیع ترین جنایات را به بهترین راهبرد تفسیر می کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان استفاده از رسانه‌های جهانی٬ تسلیحات سنگین و مدیریت افکار جهانی را از مشخصات جاهلیت مدرن دانست و گفت: حمایت از مردم منطقه در راستای حمایت از مظلوم صورت می‌گیرد و موجب افتخار جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام حجت الاسلام احتشام
حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ درباره سخنان رهبر معظم انقلاب درباره جاهلیت مدرن اظهار داشت: تفاوت بین جاهلیت مدرن و جاهلیت سنتی در این است که در جاهلیت سنتی ابزار قتل٬ غارت و جنایت ابتدایی بود.
امام جمعه موقت کاشان ادامه داد: جاهلیت مدرن با ابزار سنگین جنایت‌های بزرگ می‌آفریند؛ از بمب‌های بزرگ٬ خوشه‌ای و فسفری برای نابودی حیات٬ حتی در بین زنان و کودکان استفاده می‌کند.
حجت الاسلام احتشام اظهار داشت: سازمان‌های حقوق بشر و نهادهای بین المللی به عنوان مبارزه با تروریسم جاهلیت فعلی را توجیه و تحلیل می‌کنند؛ جاهلیت سنتی از خبرگزاری جهانی بهرمند نبود لذا منطقه جنایت و خیانتش محدود بود.
وی افزود: اکنون جاهلیت مدرن با استفاده ابزاری از غول رسانه‌ای صهیونیسم فجیع‌ترین جنایات را به بهترین راهبردها تفسیر می‌کند؛ این جاهلیت مدرن می‌کوشد تا همه به دنبال آن‌ها باشند و برای پیشبرد مقاصد شوم تمام تجهیزات خود را بسیج می‌کنند.
امام جمعه موقت کاشان ابراز داشت: آنچه در بین ملت‌های منطقه روز به روز آشکار می‌شود٬ کمک‌های نظام و ملت جمهوری اسلامی ایران به دوستان منطقه‌ای مانند ملت مظلوم یمن و عراق بدون هیچ چشمداشتی است؛ این کمک‌ها در راستای دفاع از تمامیت ملی کشورهای یاد شده انجام می‌شود.
حجت الاسلام احتشام تصریح کرد: گرچه دشمن در پروژه ایران هراسی خود در شبکه‌های رسانه‌ای و غول‌های اطلاع رسانی سرمایه گذاری کرده است ولی ملت بزرگ ما در مناسبت‌های مختلف نشان داده است که علیرغم اقتدار ملی و قدرت بازدارندگی و مقابله به مثل٬ هیچگاه شروع کننده جنگی نبوده است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که مورد هجوم قرار نگیرد٬ دست به ماشه نخواهد برد و موشکی را پرتاب نخواهد کرد؛ آزادی خواهان جهانی و حتی تحلیل‌گران غربی می‌دانند که ملت ایران و نظام اسلامی تنها با صبر و استقامت بسیاری از چالش‌های آسیب‌زای منطقه‌ای را پشت سر گذاشته است.
امام جمعه موقت کاشان افزود: صبر و استقامت بهترین راه مبارزه با اسلام هراسی و ایران هراسی در دنیا است؛ صبر انقلابی و تحمل عزتمندانه نیروهای نظامی کشور به پیروی از مولایمان امیر المؤمنین علی (ع) که در آخرین وصیتش فرمود دشمن ظالم باشید و حامی مظلوم نه تنها از موضع ملی که از موضع دینی و شرافت مذهبی و وجدانی هر کس در هر کجای عالم در برابر ظلم ظالم بیاستد حمایت می‌کنیم.
حجت الاسلام احتشام خاطر نشان کرد: همان دینی که برای ما نماز را عمود خیمه دین قرار داده٬ در دفاع از مظلوم آنچنان سفارش کرده است که فرمود اگر کسی صدای نصرت خواهی مسلمانی را بشنود و کمک نکند مسلمان نیست./836/ت302/ج
ارسال نظرات