۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۲۶۳۱۸۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

پیشرفت نظام مرهون فداکاری جانبازان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: پیشرفت‌های نظام اسلامی مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان و جانبازان است.
حجت‌الاسلام عباس اسکندري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جانبازان در روزهای طوفان و آتش و خون، حماسه بزرگی خلق کردند و در استمرار نهضت اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی جانفشانی کردند و امروز شاهد به ثمر نشستن آن تلاش‌ها هستیم که ثمره جانبازی آنها است.

 

وی در ادامه ابراز داشت: گرچه جانبازان با رنج زخم و درد همراه هستند و گاه شاهد پرواز ملکوتی آنان و پیوستن به دوستان شهیدشان هستیم ولی بدانیم که ما مدیون فداکاری ها و جانفشانی های شهیدان و جانبازان هستیم.

 

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار داشت: راه ادای دین به این فداکاری‌ها، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدردانی از فداکاری این عزیزان، اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپری کردن این راه نورانی است.

 

 

حجت‌الاسلام اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجه تمایز تفکر شیعی با سایر ادیان، تصریح کرد: معارف ارزشمندی که از ائمه معصومین(ع) به ما رسیده، ما شیعیان را از سایر فرقه های اسلامی و ادیان الهی متمایز کرده است.

 

وی با بیان این‌که اندیشه‌ها و بیانات ائمه معصومین(ع) نقشه راه ما برای رسیدن به خدای متعال است، افزود: راه رسیدن به قرب الهی و متنعم شدن از نعمت های الهی از مسیر اولیای الهی میسر خواهد بود.

 

در پایان این مراسم از جانبازان شاغل در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم قدردانی شد./922/پ202/ف

ارسال نظرات