۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۶۳۲۲۹

حمایت یکی از علمای اهل سنت لبنان از سیدحسن نصرالله

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان با انتقاد از اظهارات سعدالحریری، رییس جریان المستقبل، به حمایت از دبیرکل حزب الله لبنان پرداخت.
شيخ حسام العيلاني امام جماعت مسجد الغفران در شهر صيدا



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی، امام جماعت مسجد القدس صیدای لبنان تأکید کرد که واکنش سعد الحریری، رییس جریان المستقبل لبنان به اظهارات سید حسن نصرالله شتابزده است.

 

وی افزود: سعدد الحریری باید ابتدا با دقت به مواضع دبیرکل مقاومت اسلامی توجه می‌کرد و بعد از آن واکنش نشان می‌داد.

 

این عالم اهل سنت لبنانی تصریح کرد: سید حسن نصرالله بیش از هر شخصیت دیگری برای کرامت ملت لبنان و سلامت مردم این کشور به ویژه در عرسال اشغال شده از سوی تکفیری‌ها اهمیت قائل است.

 

 

گفتنی است دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته با انتقاد از سکوت در برابر گروه‌های تکفیری، گفت: جریان المستقبل اولین قربانی داعش خواهد بود. وی همچنین بر لزوم توجه دولت لبنان به آزادسازی مناطق عرسال لبنان از دست گروه های تکفیری شد.

 

سعد الحریری، نخست وزیر اسبق لبنان شب گذشته و در واکنش به سخنان سید حسن نصرالله، مدعی شد که حزب الله جای دولت در لبنان را گرفته است.

 

وی افزود: بسیج عمومی در لبنان جایی ندارد و نباید این اقدام صورت بپذیرد.

 

رییس جریان المستقبل که نزدیکی بسیاری به آل سعود دارد از عملیات حزب الله لبنان در قلمون و سایر مناطق لبنان که باهدف آزادسازی سرزمین های این کشور از دست تکفیری‌ها صورت می‌پذیرد، انتقاد کرد./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات