۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۶۳۲۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیازمند تمسک به سیره امام حسین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشوراء گفت: دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی مقتضی تمسک به سیره حضرت اباعبد الله است، یعنی در دفاع از کیان اسلام و انسانیت از هیچ چیزی نباید فروگذار کرد.
حجت الاسلام ولائي

حجت الاسلام ولائی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت امام حسین(ع)، گفت: روز ولادت با سعادت امام حسین(ع) به حق روز پاسدار نامگذاری شده است، حضرت ابا عبدالله آموزه و درسی را ارائه فرمود که راه را بر همگان نمایاند و پاسداری از حریم دین و حاکمیت الهی را به انسان‌های آزاده آموخت.

 

وی افزود: در روز عاشورا مهر و عاطفه، ولایت مداری، عمل به وظیفه و ایستادگی در اوج خودش بود، تمسک و وفاداری به ولایت آموزه حضرت عبای(س) بود، عظمت حضرت امام حسین(ع) تکلیف را بر همه نمایان نموده است، خروج از قیودات شیطانی و نفسانی و فعالیت در این مسیر به سیره و آموزه امام حسین(ع) کام پیروزی را می‌چشاند.

 

حجت الاسلام ولائی ابراز داشت: حضرت اباعبداالله(ع) نه تنها مسیر حرکت و تکلیف را بر همگان تبیین کرد، تکلیف دیگر ائمه از سلاله خود را نیز معین کرد، مبارزه حضرت امام سجاد(ع) در قالب دعا و دیگر ائمه به تناسب زمان به ایشان معین است.

 

وی ادامه داد: بنا بر این امام عصر(عج) منجی عالم بشریت و حجت الهی و لنگر عالم امکان همان پرچم روز عاشورا را که به جهت قلت یار و یاور زمین ماند همان پرچم را به وسیله میلیون ها انسان آزاده برافراشته خواهد کرد، پرچمی که در ظاهر به وسیله بنی‌امیه بر زمین افتاد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه صحنه صحنه ای عاشورایی است، گفت: این جا بنا نیست که عشاق به مسلخ عشق جان دهند، اینجا بنی امیه‌ای‌ها از صحنه روزگار حذف خواهند شد.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی ولی عصر(عج) خواهد بود، حکومتی توحیدی و ولائی؛ ما پاسداران چنین انقلابی هستیم، دفاع از ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی مقتضی تمسک به سیره حضرت اباعبد الله است، یعنی در دفاع از کیان اسلام و انسانیت از هیچ چیزی نباید فرو گذار کرد.

 

حجت‌الاسلام ولایی تأکید کرد: دشمنان عالم بدانند امروز روز عاشورا است، اما حسین زمان و رهبر حسینیمان، حضرت آیت‌الله حسینی خامنه‌ای دیگر تنها نیست، این رهبر حسینی امروز میلیون ها انسانی فدائی دارد، دشمنان بدانند و بیشتر بدانند که انقلاب اسلامی در عرصه گیتی یارانی دارد که حاضر به گذر از تمام داشته های خود در این مسیر هستند./854/ت302/ح

ارسال نظرات