۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۶۳۲۴۷
آیت الله نابلسی:

بسیج مردمی عراق توانایی شکست تکفیری‌ها را دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) لبنان تأکید کرد که بسیج مردمی عراق توانایی شکست دادن تکفیری‌‌ها و اخراج اشغالگران را دارد.
علامه شيخ عفيف نابلسي



به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) صیدای لبنان که به عراق سفر کرده است در دیدار با شماری از علمای عراق با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی کشور، گفت: آگاهی و فداکاری ملت عراق تنها راه مقابله با گروه‌های تکفیری است.

 

وی وحدت را رمز اصلی پیروزی در برابر اشغالگران توصیف و تصریح کرد: ملت لبنان زمانی توانست اشغالگران را از خاک خود بیرون کند که علاوه بر جانفشانی در میدان نبرد، اجازه نداد دشمنان خدشه ای به یکپارچگی آن وارد کند.

 

آیت الله نابلسی خاطرنشان کرد: لبنان مرحله‌های دشواری را پشت سر گذاشته و توانسته است در آرامش و عزت و کرامت زندگی کند اما متاسفانه برخی در کشور دوست دارند ذلیلانه زندگی کنند.

 

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرهای منفعلانه و شک برانگیز در قبال مبارزه با تروریسم گفت: براساس تجربه لبنان، عراقی ها باید با بی توجهی به اینگونه اظهارات، کار صحیح را انجام دهند.

 

این عالم لبنانی با تأکید بر حمایت همیشگی خود از مقاومت اسلامی لبنان، گفت: در عراق نیز ما حامی بسیج مردمی هستیم و اعتقاد داریم که این گروه توانایی شکست دادن تکفیری‌ها را دارد./983/ب902/ک

 

ارسال نظرات