۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۶۳۲۷۵
رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان:

نشر تصاویر هولناک جزئی از سیاست رسانه ای تکفیری‌ها است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان نشر تصاویر جنایت‌های هولناک را جزئی از سیاست رسانه ای گروه‌های تکفیری توصیف کرد و هدف آن را تضعیف روحیه مردم و از بین بردن اراده مقاومت و مقابله با آنها دانست.
سيد ابراهيم امين السيد



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب در بزرگداشت یکی از شهدای مقاومت برگزار شد، نبرد مقاومت اسلامی با رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری را نبردی واحد دانست و اظهار داشت: هرکس می‌پندارد که مبارزه با تکفیری‌ها متفاوت با نبرد با رژیم صهیونیستی است اشتباه می‌کند. صرفا بین رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری این تفاوت وجود دارد که اسرائیل دشمنی خارجی است اما گروه های تکفیری از دل این امت خارج شده اند.

 


وی افزود: نشر تصاویر هولناک جزیی از سیاست رسانه ای تکفیری‌ها است که تلاش دارند خود را شکست ناپذیر القا کنند.

 


این عضو ارشد حزب الله لبنان با تأکید براینکه جریان تکفیری تلاش دارد روحیه مردم را قبل از حمله به آنها تضعیف کنند، گفت: تکفیری‌ها در وهله اول به دنبال از بین بردن اراده مقاومت و مقابله مردم هستند که این امر از خلال کلیپ ها و تصاویر جنایت‌هایشان دنبال می‌شود.

 

 

حجت الاسلام امین السید تهدید گروه های تکفیری را متوجه همه طوایف و مذاهب اسلامی در لبنان و سایر کشورها دانست و تصریح کرد: تکفیری‌ها همانگونه که برای مسلمانان تهدید آمیز هستند برای مسیحیان منطقه و سراسر دنیا خطرناک اند. متاسفانه مواضع برخی گروه ها و احزاب سیاسی لبنان به هیچ وجه متناسب با میزان تهدید تکفیری‌ها برای کشور نیست.

 


وی با انتقاد ضمنی از مواضع جریان 14 مارس در قبال تروریسم در لبنان، گفت: مواضع منفعلانه جریان 14 مارس به آغاز بحران سوریه باز می‌گردد. این جریان علاوه بر حمایت از مسلحان در سوریه به نقل سلاح و دارو به گروهای تکفیری اقدام ورزید./983/ب902/ک

ارسال نظرات