۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۶۳۲۹۳
رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان:

اظهارات الحریری در واکنش به نصرالله بیانگر حمایت المستقبل از جریان تکفیری است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان اظهارات رییس جریان المستقبل لبنان در واکنش به سخنان سیدحسن نصرالله را بیانگر حمایت وی از گروه‌های تکفیری دانست.
شيخ احمد القطان، رييس جمعيت العمل و قولنا لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ احمد القطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان در بیانیه ای که امروز منتشر کرد با انتقاد از موضع گیری سعد الحریری، رییس جریان المستقبل لبنان علیه سید حسن نصرالله، گفت: همگان باید حامی معادله ارتش، ملت و مقاومت اسلامی باشند.

 

وی افزود: جریان های مختلف باید دست خود را به سمت یکدیگر دراز کنند تا لبنان را از خطر تکفیری‌ها نجات داده و اجازه ندهند خدشه ای به وحدت اسلامی و یکپارچگی ملی وارد شود.

 

این عالم اهل سنت لبنانی واکنش رییس جریان المستقبل به سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله را شاذ دانست و گفت: اظهارات نسنجیده سعدد الحریری بیانگر حمایت جریان المستقبل از گروه‌های تکفیری است.

 

احمد القطان خاطرنشان کرد: دستاوردهای حزب الله لبنان در عملیات قلمون به مذاق جریان المستقبل خوش نیامده و آنها از این بابت احساس شکست می‌کنند.

 

گفتنی است دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته با انتقاد از سکوت در برابر گروه‌های تکفیری، گفت: جریان المستقبل اولین قربانی داعش خواهد بود. وی همچنین بر لزوم توجه دولت لبنان به آزادسازی مناطق عرسال لبنان از دست گروه های تکفیری شد.

 

سعد الحریری، نخست وزیر اسبق لبنان شب گذشته و در واکنش به سخنان سید حسن نصرالله، مدعی شد که حزب الله جای دولت در لبنان را گرفته است.

 

وی افزود: بسیج عمومی در لبنان جایی ندارد و نباید این اقدام صورت بپذیرد.

 

رییس جریان المستقبل که نزدیکی بسیاری به آل سعود دارد از عملیات حزب الله لبنان در قلمون و سایر مناطق لبنان که باهدف آزادسازی سرزمین های این کشور از دست تکفیری‌ها صورت می‌پذیرد، انتقاد کرد./983/ب902/ک

 

ارسال نظرات