۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۶۳۷۱۱

انتقاد شدید رییس سازمان همکاری اسلامی از افزایش تعرض‌ رژیم صهیونیستی به فلسطین

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان همکاری‌ اسلامی در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو این نهاد در کویت اعلام کرد تعرض‌های اسرائیلی علیه ملت فلسطین به صورت افسارگسیخته در حال افزایش است.
رييس سازمان همکاري اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ایاد مدنی، رییس سازمان همکاری‌ اسلامی اعلام کرد تعرض‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به شکلی بی سابقه روز به روز در حال افزایش است و این رژیم حدود 60 درصد از ارضی فلسطینی را به اشغال خود درآورده است و هزاران فلسطینی در زندان به سر می‌برند.

 

مدنی در کنفرانس سازمان همکاری‌های اسلامی در کویت افزود: نوار غزه مورد محاصره غیرقانونی و ظالمانه‌ای قرار گرفته است و سیاست‌های یهودی‌سازی و شهرک‌سازی در حال بلعیدن قدس است.

 

رییس سازمان همکاری‌ اسلامی در ادامه موضع خود درباره حمایت از وحدت یمن، امنیت و آرامش آن را تکرار کرد.

 

وی همچنین بر استقبال کنفرانس گفت‌وگوی ملی در ریاض تحت شعار «کنفرانس نجات یمن» تأکید کرد و افزود: سازمان (همکاری‌ اسلامی) تصمیم‌های کنفرانس ریاض در راستای حمایت از مشروعیت در یمن، مشارکت تمامی طرف‌ها برای ایجاد دولت، التزام به اصول شراکت ملی و ضرورت اجرای فوری قطعنامه 2216 شورای امنیت می‌ستاید.

 

مدنی در پایان اعلام کرد که یک نشست ویژه یمن و پس از درخواست دولت یمن  وافقت اکثریت اعضا (همکاری‌های اسلامی) نیمه ماه آینده (ژوئن) برگزار خواهد شد./994/ب102/د

ارسال نظرات