۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۲۶۳۷۳۲
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

عملیات قلمون نشان داد حزب الله توانایی آزادسازی الجلیل را دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی پس از عملیات قلمون به خوبی می‌داند که حزب الله توانایی محقق ساختن وعده سیدحسن نصرالله در آزادسازی الجلیل را دارد.
شيخ نبيل قاووق رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز در زوطر شرقی برگزار شد، با تأکید براینکه هیچ عملیاتی مانع از آمادگی حزب الله برای نبرد با رژیم صهیونیستی نمی‌شود، گفت: مزارع شبعا و تپه های کفرشوبا همچنان از سوی صهیونیست‌ها با اشغال مواجه است. علاوه براین رژیم صهیونیستی همچنان به آب و سرزمین لبنان تجاوز می‌کند.

 


وی با اشاره به تلاش های علنی اسرائیل برای تجاوز به لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی خود را برای حمله به لبنان آماده می‌کند و اینن حق طبیعی مقاومت است که برای مقابله با این رژیم آمادگی خود را افزایش کند.

 


این عضو ارشد حزب الله پیروزی مقاومت در سوریه با وجود همه فشارها را پیام مهمی برای دشمنان دانست و گفت: حزب الله از نظر تجهیزات و آموزش نظامی و همچنین روبه رویی با هرگونه تهدید صهیونیست پیشرفت کرده است.

 


حجت الاسلام قاووق گفت: مقاومت اسلامی آمادگی آن را دارد که پیروزی بزرگتری از سال 2006 را رقم بزند.

 

 


وی به توانایی حزب الله برای آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده تأکید و تصریح کرد: اسرائیل پس از عملیات حزب الله در قلمون به خوبی می‌داند که حزب الله توانایی تحقق وعده سید حسن نصرالله در آزادسازی الجلیل را دارد./983/ب902/ک

ارسال نظرات