۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۶۳۸۳۲

خانواده شهدای حادثه قدیح حاضر به دیدار با ولیعهد عربستان نشدند

خبرگزای رسا ـ در حالیکه در ظاهر ولیعهد عربستان برای دلجویی از خانواده‌های شهدای حادثه قدیح راهی شرق این کشور شده است، خانواده‌های شهدا حاضر به دیدار با وی نشدند.
خانواده شهدای حادثه قدیح حاضر به دیدار با ولیعهد عربستان نشدند

 

 

خبرگزاری رسا، پس از انفجار تروریستی در منطقه قدیح استان قطیف عربستان و اینکه داعش مسوولیت این اقدام را به عهده گرفت، ماموران امنیتی این کشور، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عوامل پشت پرده این ماجرا انجام دادند و این تحقیقات هم چنان ادامه دارد.

 

در همین راستا، محمد بن نایف، ولیعهد پادشاه عربستان که مردم شرق عربستان وی را با جنایت و خونریزی می‌شناسند، برای دیدار با خانواده شهدا و ملاقات مجروحان این حادثه به قطیف آمد و پیش از این دیدار در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.


 در این کنفرانس یکی از شهروندان استان قطیف به نشانه اعتراض به ولیعهد گفت که چون حکومت نتوانسته است کار خود را در تامین امنیت این مطقه به خوبی انجام دهد پس شریک جرم بوده و دستش به خون شهدای این حادثه الوده است.


محمد بن نایف، در پاسخ به این شهروند عربستانی با لحنی تهدیدآمیز گفت: دولت کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و هرکس بخواهد به جای دولت عمل کند و یا در کار او دخالت کند به شدت مجازات می‌شود.


شایان ذکر است که محمد بن نایف زمانی که قصد داشت به دیدار خانواده‌های شهدای این حادثه تروریستی برود، این خانواده‌ها قبول نکردند که با وی دیدار کنند و با این اقدام، اعتراض خود را نسبت به بی‌توجهی حکومت مرکزی عربستان نسبت به شرق این کشور و امنیت استان قطیف اعلام کردند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات