۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۶۴۰۱۱
در قم برگزار شد؛

مراسم اربعین نخستین شهید روحانی مدافع حرم و یادبود شهدای مقاومت

خبرگزاری رسا ـ مراسم اربعین نخستین شهید روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) و یادبود شهدای مقاومت با حضور نمایندگان بیوت مراجع تقلید، علما، طلاب و اقشار مختلف مردم حسینیه شهدای قم برگزار شد.
اربعين شهيد مالامير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اربعین اولین شهید روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری و یادبود شهدای مقاومت در قم برگزار شد.

 


بر اساس این گزارش نمایندگان بیوت مراجع تقلید، حضرات آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی، موسوی اردبیلی، گرامی، سید سعید حکیم، علوی گرگانی، آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام علی شیرازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، سردار سید جواد هاشمی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، طلاب و روحانیان از اقسا نقاط کشور در مراسم شهید روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) حضور داشتند.


در این مراسم علی مالکی نژاد به مداحی و مرثیه خوانی در رسای اهل بیت(ع) و شهدای مقاومت پرداخت.

 

همچنین حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه واوان تهران در این مراسم به سخنرانی پرداخت و با اشاره به جنود شیطان در اوضاع آخرالزمان گفت: در آخر الزمان ظلم فراگیر است و در زمانی که حضرت مهدی(عج) ظهور می کند شیطان کارش تمام می شود و در زمان کنونی که ظهور نزدیک است شیطان با تمام قوا ظلم را فراگیر می کند.


وی با اشاره به 12 هزار اروپایی که به داعش پیوسته اند گفت: در این 12 هزار نفر افرادی با مدرک دکترا هستند و آن به این علت است که داعش در برنامه خود تئوری دارد.


وی به چگونگی به وجود آمدن داعش اشاره کرد و ابراز داشت: گروه‏های تکفیری برخواسته و به وجود آمده از اخوان المسلمین است.

این مراسم پنجشنبه 7 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا واقع در قم، خیایان صفائیه برگزار خواهد شد.


مراسم اربعین اولین شهید روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) و یادبود شهدای مقاومت به همت خانواده شهید حجت الاسلام مالامیری و از سوی مجموعه فرهنگی تبلیغی الامام المنتظر(عج) و هیأت طلاب کرمانشاه برگزار شد./978/پ202/ی

ارسال نظرات