۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۲۶۴۰۶۱
امام جمعه شهر کرد خبر داد؛

برگزاری بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی با موضوع «جوان و سبک زندگی اسلامی»

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی با موضوع «جوان و سبک زندگی اسلامی» خبر داد و گفت: جوانان سرمایه ‌های ارزشمندی برای نظام و ملت هستند؛ بنابراین طرح تقویت امسال را به این قشر ارزشمند و تأثیرگذار در جامعه اختصاص داده ‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با تأکید بر این که دشمن، دشمن است و خیانتکار، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران دست از دشمنی با شما برنخواهند داشت مگر آن که شما از انقلاب اسلامی و راه امام و شهدا دست بردارید.

 

وی خطاب به تیم مذاکره کننده ایرانی و مسؤولان تأکید کرد: دشمن را دشمن بشمارید و در برابر او مقاوم باشید چرا که 36 سال کذشته انقلاب اسلامی اثبات کرده است که دشمنان در سایه مقاومت و ایستادگی شما کوتاه خواهند آمد و عقب نشینی خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه به ولادت با سعادت امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: همگان منتظر ظهور مولود این روز عزیر هستیم و به انتظار نشسته ‌ایم که بیاید و پرچم عدل رادر جهان برافراشته سازد.

 

این مقام مسؤول، ظهور حضرت مهدی(عج) را تنها با شعار انتظار سردادن غیر ممکن دانست و تصریح کرد: اگر ما شعار منتظرانه سَر بدهیم بدهیم اما عمل غیر منتظرانه داشته باشیم، به یقین این مهم محقق نخواهد شد بلکه برای ظهور باید شعار منتظرانه با عمل منتظرانه گره بخورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، انقلاب اسلامی را عرصه مهم برای منتظران و شهدا و امام خمینی(ره) را منتظران واقعی امام عصر(عج) بیان و خاطرنشان کرد: اگر امروز استکبار جهانی در رأس آن ‌ها آمریکا داعش را پرورش داده و به جان جبهه مقاومت انداخته به خاطر آن است که از ظهور منجی عالم بشریت وحشت دارد و مقاومت و ملت ‌های آزادی خواه را نیز زمینه ‌ساز این امر مهم می‌ داند.

 

امام جمعه شهرکرد، علت اصلی از تفرقه افکنی دشمنان در بین شیعه و سنی را نیز ترس آنان از برافراشته شدن پرچم مهدویت دانست و تصریح کرد: دشمنان به شدت از مکتب عاشورا و پرچم سبز مهدویت وحشت دارند چرا که می ‌دانند خون سرخ حسینی و پرچم سبز مهدوی آنان را به خاک مذلت و نابودی خواهند کشاند.

 

این مقام مسؤول ادامه داد: توطئه و فتنه ‌افکنی آمریکا، اروپا، کشورهای وابسته به حکومت ‌های خودباخته و گروهای تکفیری و تروریستی به خاطر ترس و وحشت آنان از پرچم سبز مهدوی و منتظران امام عصر(عج) است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با اشاره به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، بر لزوم الگوگیری جوانان از حضرت علی اکبر(ع) تأکید کرد و افزود: توده جوانان ما در عرصه‌ های مختلف انقلاب و نظام اسلامی همچون دفاع مقدس و پس از آن حقاً و انصافاً علی اکبر گونه نقش آفرین شدند.

 

وی در همین زمینه از برگزاری بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی با موضوع «جوان و سبک زندگی اسلامی» خبر داد و خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه ‌های ارزشمندی برای نظام و ملت هستند؛ بنابراین طرح تقویت امسال را به این قشر ارزشمند و تأثیرگذار در جامعه اختصاص داده ‌ایم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه پرهیز ار استبداد در رأی و نظر را از دغدغهذ‌های اهل تقوا برشمرد و اظهار داشت: اهل تقوا از استبداد در رأی و نظر به شدت پرهیز می ‌کند.

 

وی افزود: استبداد در رأی به این معنا است که کسی یک نظری را داشته باشد و در عین حال بر این نظر خود پافشاری کند و بگوید تنها نظر، سخن و دیدگاه من صحیح است./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات