۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۶۴۲۳۲
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

زندگی بر اساس سبک زندگی اسلامی، انسان را به حیات طیبه می رساند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: زندگی کردن بر اساس سبک زندگی اسلامی انسان را به حیات طیبه می رساند و انسان هایی که از حیات طیبه برخوردار نیستند همانند مردگانی در میان زندگان هستند.
حجت‌الاسلام رضا خدري، مدير حوزه‌هاي علميه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان که در جوار ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، گفت: کسی که ایمان و عمل صالح نداشته باشد و یا اینکه ایام وی بدون عمل صالح باشد از حیات طیبه و زندگی واقعی برخوردار نیست.

 

وی افزود: کسانی از زندگی واقعی و حیات انسانی برخوردار هستند که در کنار ایمان، عمل صالح داشته باشند.

 

حجت الاسلام خدری در ادامه با اشاره به سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: زندگی کردن بر اساس سبک زندگی اسلامی انسان را به حیات طیبه می رساند؛ انسان هایی که از حیات طیبه برخوردار نیستند همانند مردگانی در میان زندگان هستند.

 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به عناصر سبک زندگی اسلامی، حق طلبی، ادب و احترام به بزرگتر همچون پدر و مادر و دیگر بزرگان، پرهیز از افراط و تفریط، راستگویی، دستگیری از محروم و نیازمند را از جمله این عناصر عنوان کرد.

 

وی اضافه کرد: باید به عمل خود زینت اهل بیت و نمایشگر خوبی های آنان باشیم.

 

حجت الاسلام خدری با اشاره به موضوع راستگویی گفت: راستگویی سبب آرامش روانی جامعه می شود؛ نباید مردم غیر مسلمان راستگو تر از مسلمانان باشند./833/پ203/ب4

ارسال نظرات