۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۶۴۲۷۶
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله:

هدف عملیات قلمون دور کردن خطر داعش از لبنان است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان هدف از عملیات قلمون را دور کردن خطر داعش از لبنان خواند و گفت: مواضع جریان 14 مارس برای گروه های تکفیری مستقر در شرق لبنان امیدار کننده است.
حجت الاسلام نبيل قاووق، نايب رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان




به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی حزب الله برگزار شد با تأکید براینکه برخی سیاستمداران لبنانی به گروه های تکفیری در قلمون و عرسال دل بسته اند، گفت: آنها از هیچ گونه حمایتی از گروه های تکفیری فروگذاری نمی‌کنند و همواره اشغال برخی مناطق لبنان از سوی تروریست ها را انکار می‌کنند.

 


وی افزود: آنچه امروز از سوی برخی جریان های سیاسی می‌بینیم بزرگ ترین اهانت به تمامیت ارضی و استقلال کشور است.

 


این عضو ارشد حزب الله با یادآوری خواسته برخی جریان های سیاسی لبنان مبنی بر اشغال بنت جبیل از سوی اسرائیل و تخریب کامل ضاحیه جنوبی در نبرد سال 2006، تصریح کرد: این جران ها امروز به دنبال استفاده ابزاری از تکفیری‌های حاضر در مرز سوریه و لبنان هستند.

 


حجت الاسلام نبیل قاووق گفت: مواضع جریان 14 مارس برای تکفیری‌ها امیدوار کننده است. علاوه بر این اقدام به تحریک مذهبی از اشغال سرزمین های لبنان نیز خطرناک تر است.

 


وی با تأکید بر ادامه عملیات مقاومت اسلامی تا زمان آزادسازی عرسال از دست تکفیری‌ها، تصریح کرد: مخالفان ما هر چقدر هم که می‌خواهند به اظهارات خود ادامه دهند، مقاومت اسلامی به اقدامات خود در لبنان ادامه داده و به هیچ وجه عقب نشینی نمی‌کند.

 


حجت الاسلام قاووق با تاریخی خواندن دستاوردهای عملیات قلمون، خارنشان کرد: تنها هدف این عملیات دور کردن خطر داعش برای لبنان بود و هیچ  بحث مذهبی یا طایفه ای  در این عملیات مطرح نبود./983/ب902/ک

ارسال نظرات