۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۶۴۳۲۳
معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف اصفهان:

تنوع بخشیدن به نیت واقفان از اهداف اداره اوقاف است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه با تنوع بخشیدن بیش از بیش به نیات وقف این امر خداپسندانه را بیش از گذشته گسترش داده است.
وقف

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان حجت الاسلام حسن امیری معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه در راستای رفع نیازها و معضلات اجتماعی در نظر دارد تا مراکزی را جهت مشاوره به واقفین نیک اندیش در کلیه ادارات تابعه خود دایر کند.


وی ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه یکی از رسالت های اصلی خود را در برطرف کردن مسائل و نیازهای روزمره جامعه می داند و به همین دلیل قصد دارد تا با تنوع بخشیدن بیش از بیش به نیات وقف این امر خداپسندانه را بیش از گذشته گسترش داده و این چشمه جاویدان را براساس نیاز روز جامعه منطبق کند.


معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: جامعه امروز ما با مسائل گوناگون اجتماعی دست به گریبان است و اداره اوقاف و امور خیریه اولویت هایی را نیز همچون کمک به درمان بیماران صعب العلاج، کمک به افراد بی بضاعت و نیازمند، درمان و پیشگیری از اعتیاد، کمک به ازدواج جوانان، فعالیتهای قرآنی و... را جهت وقف در دستور کار خود قرار داده است.


حجت الاسلام امیری افزود: همچنین اداره اوقاف و امور خیریه با راه اندازی این مراکز سعی دارد تا واقف نیک اندیش را با این نیات آشنا کند تا در صورت تمایل با ورود به این حوزه ها وقف خود را انجام دهد.


وی ادامه داد: از دیگر وظایف این مراکز مشاوره جهت تسهیل در روند امور اجرایی وقف و انجام دادن مراحل اداری در اسرع وقت می باشد./939/د102/ح

ارسال نظرات