۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۶۴۵۹۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری

امنیت امروز کشور مدیون تلاش های سربازان گمنام امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به در پیش بودن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و با بیان این که عملکرد این مجموعه انقلاب همواره غرور آمیز بوده است، بیان داشت: امنیت امروز بخش های مختلف کشور مرهون تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش مدیران حراست دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: به حتم پیشرفت کشور در بخش های مختلف در گرو تحقق عملی رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید است. 

 

وی با اشاره به این‌که نامگذاری هر ساله از سوی رهبری، آهنگ توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شتاب می بخشد، بیان داشت: در سال جدید نیز همه مسؤولان و مردم باید با همدلی و وحدت ایران اسلامی را از حیث سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در صدر قرار دهند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت و دولت در حکومت اسلامی، یگانه هستند، ادامه داد: ملت باید رأی دهد تا دولت محقق شود و سپس دولت وظیفه شرعی و قانونی دارد و به مردم خدمت کند.

 

وی رفع مشکلات کشور را در گرو همدلی و همزمان دولت و ملت دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کشور از جمله مسائل اقتصادی با وحدت و همدلی دولت و ملت حل خواهد شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امسال برای تحقق شعار امسال نیازمند نظم با محوریت و مرکزیت رهبر انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری باید همه قوا برای خدمت‌رسانی به ملت و عزت کشور تلاش خود را به کار ببرند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که وفاق و همدلی در بخش های مختلف جامعه باید به صورت عملی دیده شود، ادامه داد: خدمت صادقانه به ملت جلوه ای تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت است.

 

آیت الله طبرسی طبرسی با اشاره به این که دشمن در تاریخ انقلاب، همه توان خود را در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه به کار گرفته است، گفت:  به حتم وحدت و انسجام داخلی مانع توطئه های دشمنان نظام خواهد شد.

 

وی به وظیفه مجموعه حراست از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز اشاره کرد و گفت: همه مسؤولان حراست وظیفه حراست از دستاوردهای امام راحل و شهدا را دارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و با بیان این که عملکرد این مجموعه انقلاب همواره غرور آمیز بوده است، بیان داشت: امنیت امروز بخش های مختلف کشور مرهون تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

 

امام جمعه ساری به مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: تدابیر عالمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری موجب تعالی و پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف شده است.

 

وی با اشاره به این که سربازان گمنام امام زمان(عج) بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی کردند، ادامه داد: همه ما قدردان تلاش های این عزیزان هستیم./ 950/پ202/ب1

ارسال نظرات