۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۲۶۴۶۰۵
پس از بهبودی کامل؛

آیت الله نظری از بیمارستان مرخص شد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نظری خادم الشریعه پس عمل جراحی و بهبودی کامل از بیمارستانی در تهران مرخص شد.
 ترخيص آيت الله نظري از بيمارستان  ترخيص آيت الله نظري از بيمارستان  ترخيص آيت الله نظري از بيمارستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله نظری خادم الشریعه پس از یک دوره درمان ساعاتی پیش از بیمارستانی در تهران مرخص شد.

 

حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه، فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: والد پس عمل جراحی موفقیت آمیز و گذراندن دوره درمان عصر دوشنبه از بیمارستان مرخص شد.

 

وی با بیان این که عمل جراحی حضرت آیت الله نظری به خوبی انجام شد، افزود: خوشبختانه با تلاش تیم پزشکی و دعای مردم نتایج عمل مثبت بوده است.

 

رییس ستاد بزرگداشت دهه غدیر کشور با اشاره به این که خوشبختانه حال عمومی حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه به بهبودی کامل نزدیک شده است، تصریح کرد: خوشبختانه با دعای خیر مردم مؤمن و همچنین تلاش بی وقفه تیم پزشکی در بهبود حال عمومی، پزشکان دستور ترخیص ایشان صادر کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: انشاء الله با الطاف خفیه حضرت حق و توسل به ذیل عنایت اهل بیت(ع) همه بیماران عافیت کامل و ایشان نیز شفا پیدا کنند.

 

فرزند حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه همچنین از حضور شخصیت های کشوری و لشکری و به ویژه عموم مردم مؤمن و عالم دوست کشور در عیادت از آیت الله نظری خادم الشریعه تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است، حضرت آیت الله نظری خادم الشریعه، از یاران صدیق امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مؤوسس و بنیانگذار دهه غدیر در کشور اردیبهشت ماه امسال به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان های ساری بستری و پس از بهبودی مرخص که در ادامه از 21 اردیبهشت به منظور تکمیل روند درمان در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات