۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۶۴۶۹۹

برخی سیاستمداران به بهانه عرسال از تکفیری‌ها حمایت می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که برخی سیاستمداران به بهانه حمایت از منطقه مرزی عرسال به حمایت از تکفیری‌ها می‌پردازند.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی در شهرک الطیر در جنوب لبنان گفت: مقاومت لبنان پس از نبرد قلمون دیگر اجازه نخواهد داد که ارتفاعات عرسال مقر و یا گذرگاه تکفیری ها باشد.
 
 

وی با اشاره به کارشکنی برخی جریانهای داخلی در مبارزه با تکفیریها، خاطرنشان کرد: هدف از شعار حمایت از عرسال که این جریان‌ها مطرح می کنند، در واقع حمایت از باندهای تکفیری است که این منطقه را اشغال کرده اند.
 
 

این عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: حزب الله از دولت لبنان انتظار دارد کل سرزمین لبنان از جمله ارتفاعات عرسال را تحت کنترل درآورد و حاکمیت دولت را تا مرزهای بین المللی تا شرق عرسال برساند.

 

گفتنی است برخی جریان های سیاسی لبنان از قبیل 14 مارس با انتقاد از عملیات آزادسازی سرزمین های اشغالی از دست تکفیری ها به دست نیروهای حزب الله، هجمه شدیدی را علیه مقاومت اسلامی ایجاد کرده اند. آنها مدعی هستند فقط دولت می‌تواند سرزمین های اشغال شده را آزاد کند./983/د102/ک

ارسال نظرات