۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۲۶۴۸۴۹

حرکت کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی به سمت حرم امام راحل

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی گفت: کاروان ۷۵۰ نفری عاشقان حسینی، زائران خمینی ۱۰ خرداد از گلزار شهدای اصفهان حرکت کرده است و بعد از عبور از ۴ استان روز ۱۳ خرداد در حرم امام راحل خواهد بود.
کاروان عاشقان حسيني، زائران خميني کاروان عاشقان حسيني، زائران خميني کاروان عاشقان حسيني، زائران خميني کاروان عاشقان حسيني، زائران خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، رسول امینی، مسؤول کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی عصر دوشنبه در حاشیه پیاده روی کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی در مشهد اردهال کاشان گفت: همه ساله  در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، دانشجویان و فراگیران مجتمع دانشگاهی امیرالمؤمنین(ع) اصفهان با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که بزرگداشت امام راحل جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ایمانی است، این مراسم پیاده روی انجام می شود.

وی افزود: امسال نیز با هدف تقرب به درگاه خداوند متعال این مراسم پس از بدرقه در گلزار شهدای اصفهان در روز 10 خرداد شروع شد که در این مسیر از شهرهای اصفهان، شاهین شهر، نطنز، بادرود، کاشان، آران و بیدگل، مشهد اردهال، نراق، دلیجان، قم و حسن آباد عبور کرده و در پایان به صورت دوی امدادی به حرم مطهر امام راحل خواهیم رسید.

امینی با اشاره به این که 750 نفر در این کاروان حضور دارند، گفت: در این مسیر از چهار استان اصفهان، مرکزی، قم و تهران عبور می کنیم  که حدود 50 شهر و روستا در این مسیر وجود دارد.

مسؤول کاروان عاشقان حسینی، زائران خمینی مسیر طی شده تا حرم امام خمینی(ره) را 600 کیلومتر عنوان کرد و گفت: در طی این مسیر با 40 خانواده شهید دوران دفاع مقدس با هدف تجدید عهد و پیمان با شهدای دیدار می کنیم.

به گفته وی، در طول سه روز پیاده روی 14 میلیون صلوات به نیابت از یاران امام زمان(عج) برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی(عج)، شادی روح امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، سلامتی رهبر معظم انقلاب و نابودی دشمنان اسلام ختم می شود.

وی با اشاره به این که در طول مسیر از 40 گلزار شهدا در شهرهای نطنز، بادرود، مشهد اردهال و قم زیارت خواهد شد، گفت: کاروان پیاده روی عاشقان حسنی، زائران خمینی(ره) در طی مسیر با حضور در مساجد و دیدار با مردم شهید پرور، علما، مسؤولان و روحانیت، پیام رسانی خواهد کرد.

امینی گفت: این کاروان در بیست و یکمین سال این سفر معنوی و سیاسی با اعلام ارادت و وفاداری به آرمان های امام راحل و اطاعت محض از ولی فقیه زمان، اعلام می کند که جهت هرگونه مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمن آماده است تا با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی و مهدوی، با تمام توان بکوشد و تا آخرین قطره خون خود را در راه دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایران تقدیم کند./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات