۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۶۵۱۶۸
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی:

انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز انقلاب حضرت ولی عصر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان این که اهداف انقلاب اسلامی، همان اهداف امام زمان(عج) است و هدف انقلاب، نجات کل بشریت است، گفت: انقلاب اسلامی شباهت زیادی با انقلاب حضرت ولی عصر(عج) دارد و زمینه‌ساز است.
حجت‌الاسلام مصطفي ذوالفقاري، مسؤول دبيرخانه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: ایجاد فرهنگ شهادت یکی از مهم‌ترین فرهنگ‌های مهدویت است که امام آن را احیا کرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای علائم ظهور نکات فراوانی را ذکر کرده و با قاطعیت می‌فرماید دست خدا بر سر این ملت است و ایمان آن‌ها را تقویت می‌کند و این یکی از علائم ظهور امام عصر(عج) است.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با بیان این‌که اهداف انقلاب همان اهداف امام زمان(عج) است و هدف انقلاب، نجات کل بشریت است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی شباهت زیادی با انقلاب حضرت ولی عصر(عج) دارد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان این که نیمه شعبان فرصتی برای تجدید دوستی با امام زمان است، اظهار داشت: قطعاً منجی ظهور می‌کند و تمام بشریت در قسط و عدل اسلامی سعادتمند می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری اظهار داشت: امام در صحیفه نور خطاب به مسؤولان می‌گوید که باید بدانید که انقلاب ما محدود به مرزها نیست انقلاب ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان است که پرچمدار آن امام عصر (عج) است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه گفت: ساماندهی و محتوا بخشیدن به برنامه‌های نیمه شعبان یکی از اولویت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان مرکزی است، که با توجه به همت اعضای کانون‌های مساجد هر ساله اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به این که صلوات بر امام زمان(عج) و یاد ایشان بودن از نشانه‌های دوستی با وی است تصریح داشت: اگر بخواهیم که زندگی مان مورد تائید امام عصر (عج) قرار گیرد باید طبق دستورات و فرامین ایشان که همان قوانین شرع مقدس اسلام است حرکت کنیم.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی عنوان کرد: در طول تاریخ جنایات و کشتار زیادی علیه شیعیان شده به گونه‌ای که دشمنان درصدد ریشه کن کردن شیعه بوده‌اند، اما تشیع به برکت وجود امام زمان(عج) همیشه سربلند و سرافراز بوده و خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام ذوالفقاری با اشاره به این که بسته‌های صلوات شعبانیه بین کانون‌های فرهنگی هنری استان مرکزی توزیع شده است، خاطر نشان کرد: فایل این صلوات ب افضیلت جهت نمایش در مساجد، در سایت دبیرخانه مساجد قابل دریافت است.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه بیان داشت: امام زمان در روایتی می‌فرماید آنچه که شما را به ما نزدیک می‌کند انجام دهید و از آنچه که سبب دوری بین ما و شما است، پرهیز کنید. /842/ت302/ح

ارسال نظرات