۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۲۶۵۱۸۶

عشق و علاقه به حضرت ولی عصر در تجمع منتظران مهدویت در مشهد

خبرگزاری رسا ـ اقشار مختلف مردم از کودک شیرخواره، کودکان و جوانان و افراد مسن و روی بیلچر تجمع بزرگ مهدویت حضور داشتند تا به حضرت ولی عصر (عج) عرضه دارند که آقا ما از گهواره تا گور سرباز شما هستیم و مشتاق از این که در رکاب شما قرار گیریم.
امام زمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیش از ظهر امروز، همزمان با ولادت حضرت حجت (عج) مشتاقان این حضرت با تجمع در عرصه میدان شهدا بار دیگر با این امام رئوف تجدید پیمان کردند.

 

خیل عظیمی که در سیمای تک تک آن ها مشتاقی و اوج نیاز به ولی عصر (عج) به چشم می خورد و تحمل این هوای گرم و طاقت فرسا نشان از عطش و نیاز درون به حضرت را نشان می داد که تحمل  این گرما را ناچیز در برابر عقده دل از دوری حضرت، عنوان می کردند.

 

اقشار مختلف مردم از کودک شیرخواره، کودکان و جوانان و افراد مسن و روی بیلچر در این تجمع حضور داشتند تا به حضرت ولی عصر (عج) عرضه دارند که آقا ما از گهواره تا گور سرباز شما هستیم و مشتاق، از این که در رکاب شما قرار گیریم.

 

با هر کدام از این منتظران که صحبت می کردم، به یاد این روایت می افتادم که جامعه باید آماده پذیرش و یاری حضرت باشد، حال این عاشقان قدم برداشته اند و هر یک با تمام وجود مشتاق حضرت هستند و در سیمای تک تک آن ها مشتاقی و اوج نیاز به امام رئوف را مشاهده می شود.

 

 دختر ده ساله ای خود را با تمام وجود خواهان حضرت حجت(عج) می داند و می گوید: برای این منظور از خودم شروع می کنم و وظابف فردی و اجتماعی خود را مطابق دین اسلام انجام می دهم که این وظیفه من برای تحقق ظهور ولی عصر (عج) است.

 

پسر جوانی نیز شرکت در این تجمع را تجدید پیمان با امام عصر (عج) بیان می کند و وظیفه خود را به عنوان یک منتظر پاسداشت و زنده نگه داشتن عاشورا و حضرت سید الشهدا و عرضه آن به جهان می داند.

 

آری امام مهربانی ها این خیل جمعیت با چشمان بارانی از خدا می خواهند که دیده هایشان را به جمال نورانی ولی نعمتشان حضرت ولی عصر (عج) روشن کند.


زبان از توصیف  مشتاقی و مهجوری این جمعیت عظیم منتظر قاصر است و تنها می توان گفت:« اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

گفتنی است در این مراسم مداحان اهل بیت از جمله احمد واعظی به قرائت دعا و مداحی اهل بیت (ع) پرداختند و آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد ایراد سخن در زمینه مهدویت و وظایف و خصوصیات منتظران داشت/1310/پ202/ح

ارسال نظرات