۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۶۵۳۶۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

امام خمینی احیاگر اسلام ناب در قرن معاصر هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران از امام خمینی(ره) به عنوان احیاگر اسلام ناب در قرن حاضر یاد کرد.
امام جمعه گلوگاه

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه با تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل افزود: امام خمینی(ره) ارزش های ناب دینی را در انقلاب ما نهادینه و احیاء کردند که ولایت فقیه از جمله این ارزش های دینی و اسلامی است.

 

وی با بیان این که انتخاب مقام معظم رهبری از سوی مجلس خبرگان رهبری بیانگر دقت نظر ایشان در انتخاب رهبری معظم انقلاب است، اظهار داشت: این انتخاب دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را مأیوس و اندوهگین ساخت و اکنون بعد از گذشت سال ها از ارتحال امام شاهد ابهت انقلاب اسلامی در جهان هستیم که بیانگر رهبری داعیانه انقلاب است.

 

استاد حوزه و داشنگاه مازندران از امام خمینی(ره) به عنوان نماد عزت، شرف و آزادگی یاد کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ولایت فقیه، مردم سالاری دینی را در کشور به یادگار گذاشتند و ارزش های ناب دینی را احیاء و اکنون ما باید حافظ این ارزش ها باشیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که افراد زیادی ادعای پیروی از خط و اندیشه امام را مطرح می کنند و خود را به این تفکر نزدیک می دانند اما باید بدانیم که ملاک داوری برای این مسأله اطاعت محض از رهبری است، ادامه داد: با زاویه داشتن با ولی فقیه، نمی توان ادعای پیروی از خط امام و رهبری داشت.

 

وی ادامه داد: شیوه مدیریتی رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال حضرت امام راحل و در دوران زعامت شان در بحران ها و مواقع گوناگون براساس مصلحت اندیشی کل جامعه بوده و با در نظر گرفتن مصالح جامعه در حل مشکلات در راستای خواسته های امام راحل حرکت کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) و در دستور کار قرار دادن آرمان های این انقلاب، نظام ما را در شرایط بسیار خوبی در جهان قرار داد و اقتدار کشور ما مرهون اندیشه امام راحل و رهبری داعیانه مقام عظمای رهبری است.

 

امام جمعه گلوگاه اظهار داشت: امام بزرگوار به عنوان شخصیتی تأثیر گذار در معادلات سیاسی و اجتماعی دنیا متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جامعه بشری است که امیدواریم با الگو گرفتن از اندیشه ها و شخصیت آن بزرگوار سعادت جامعه بشری و اقتدار روز افزون حکومت اسلامی را تضمین کنیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی همچنین با تاکید بر سال همدلی و همزبانی ملت و دولت گفت: باید بدانیم دشمن با هجمه های مختلف در پی ایجاد اختلاف در انقلاب است تا ولی فقیه و جایگاه ولایت فقیه را کمرنگ کند که باید با اتحاد و انسجام، همه با هم همدل و همزبان در ادامه راه امام راحل، دنباله رو رهبری باشیم تا از بحران های مختلف نجات یابیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات