۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۶۵۴۷۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

عزت و عظمت نظام اسلامی مرهون رهنمودهای ولی فقیه است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری نظام اسلامی، بیان داشت: عزت و عظمت نظام اسلامی مرهون بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه است که باید این مسیر ارزشمند را به درستی ادامه دهیم.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به این که امام خمینی(ره) از ویژگی های ارزنده و شایسته ای برخوردار بوده است، گفت: این شخصیت گرانقدر توانست به نحوی شایسته های دل های همگان را مجذوب خود کند.


امام جمعه آمل با بیان این که امام خمینی(ره) از محبوبیت والایی در میان آحاد مردم برخوردار بوده است، بیان داشت: امام راحل از چنان محبوبیتی برخوردار بود که مراسم استقبال و بدرقه ایشان با حضور گسترده و میلیونی مردم برگزار شده است.

 

وی با تاکید بر این که سیره نورانی امام راحل برای نسل جوان جمعه تبیین شود، افزود: نسل جوان جامعه باید با گفتمان و سیره شایسته بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که سبب عزت و عظمت این کشور شده است آشنا شوند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: استکبارستیزی از ویژگی های بارز امام راحل است که همواره بر مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلومان تاکید داشتند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیروی از خط امام خمینی(ره) نیازمند حرکت عملی در این راستا است، ادامه داد: همگان باید در عمل پیرو گفتمان و رهنمودهای ارزشمند امام خمینی(ره) باشند.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در جایگاه عزت و عظمت قرار دارد، گفت: باید راه امام خمینی(ره) را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است دهیم.

 

وی با بیان این که مردم ما همواره در مسیر گفتمان امام راحل و ارزش های نظام اسلامی قرار دارند، بیان داشت: ملت ایران با حضور گسترده در مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نشان دادند که در این مسیر نورانی ثابت قدم و پایدار هستند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری نظام اسلامی، بیان داشت: عزت و عظمت نظام اسلامی مرهون بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه است که باید این مسیر ارزشمند را به درستی ادامه دهیم.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب پیشرفت و تعالی نظام اسلامی شده است، افزود: رهنمودهای رهبری معظم انقلاب در مواقع مختلف راهگشای تحقق و تحکیم اهداف و آرمان های نظام اسلامی بوده است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: حرکت در محور رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب می تواند نقشه های شوم دشمنان را به نابودی کشانده و زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات