۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۶۵۵۲۵

مراسم سالگرد رحلت امام خمینی در تونس و ژاپن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس و ژاپن برگزار شد.
امام خميني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اندیشمندان، سیاستمداران و مشتاقان مکتب امام خمینی(ره) در تونس با حضور در مراسم گرامیداشت بیست و ششمین سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس برگزار شد، به بازخوانی اندیشه‌های ایشان پرداختند.

 

بیست و ششمین سالروز رحلت امام خمینی(ره) در مراسمی که به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس برگزار شد، میزبان متفکران، اندیشمندان و سیاستمدارانی بود که با حضور خود، ضمن گرامیداشت یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، به بازخوانی اندیشه‌های ایشان در تعامل با مسائل معاصر پرداختند.

 

در این مراسم که با سخنرانی مصطفی بروجردی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس آغاز شد، اندیشه‌های امام و نقش ایشان در احیای دوباره جهان اسلام و تعامل مسلمانان با تحولات معاصر مورد توجه و بازخوانی قرار گرفت.

 

در ادامه این مراسم، صادق رمضانی (وابسته فرهنگی ایران در تونس)، دکتر منیر القبطنی، عمر التریکی، حمدی الفاضلی و دکتر سهام عزّوز از اندیشمندان تونسی، به بیان دیدگاه‌های خود درباره امام خمینی(ره) پرداختند.

 

ژاپن

 

مراسم بزرگداشت نیمه شعبان، سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، همچنین بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی در توکیو برگزار شد.

 

 

در این مراسم که در عصر روز چهارشنبه 13 خرداد 1394 برابر با 15 شعبان 1436 در سالن فردوسی سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو برپا شد، جمعی از ایرانیان مقیم ژاپن همراه با خانواده هایشان نیز حضور داشتند./982/ب101/د

ارسال نظرات