۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۲۶۵۵۹۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

ایجاد اختلاف در بین مسؤولان و مردم مهم‌ترین حربه دشمن برای تضعیف نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که دشمن به فکر بر هم زدن فضای امنیتی کشور است، گفت: جوسازی و ایجاد اختلاف در میان سران قوا و مردم مهم‌ترین حربه دشمن برای تضعیف انقلاب است و در شرایط مذاکرات دشمن حجم تبلیغات خود را به ‌شدت افزایش داده است.
کاظم لطفيان مدير کل سازمان تبليغات اسلامي خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، پیش از ظهر امروز در جمع مردم و مسؤولان شهرستان بیرجند در مسجد امام حسین(ع) با بیان این‌که دشمن به فکر بر هم زدن فضای امنیتی کشور است و ما باید در مقابل توطئه‌های دشمن هم دل و هم‌زبان باشیم، گفت: جوسازی و ایجاد اختلاف در میان سران قوا و مردم مهم‌ترین حربه دشمن برای تضعیف انقلاب است و در شرایط مذاکرات دشمن حجم تبلیغات خود را به‌شدت افزایش داده است.

 

وی با اشاره به این‌که دشمن از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای و داخلی برای تضعیف انقلاب استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: اگر ما امروز در خط رهبری حرکت نکنیم کشور سیلی بزرگی خواهد خورد درحالی‌که گوش دادن به فرامین رهبری و در خط ولایت حرکت کردن همچون گذشته می‌تواند تمام توطئه‌های دشمن را نابود کند.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز بحث جدی که با آن روبرو هستیم مذاکرات هسته‌ای است و ما باید به این نکته توجه کنیم که انرژی هسته‌ای بهانه دشمن برای سنجش فشار بر ایران است و ما نباید در مقابل آمریکا از خود ضعف نشان بدهیم.

 

حجت‌الاسلام لطفیان با بیان این‌که امروز نه‌تنها در عرصه داخلی بلکه در عرصه خارجی و در سطح جهان اسلام مسلمانان باید با یکدیگر هم دل و هم‌زبان باشند و این راهبرد رهبری تنها محدود به یک جغرافیای خاص نیست، ادامه داد: همچنین ما باید توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم و در مقابل آن‌ها بایستیم زیرا وقتی مسلمانان جاهل به جان همدیگر می‌افتند سود را آمریکا و اسرائیل می‌برد و امنیت مسلمان در تهدید جدی قرار می‌گیرد.

 

وی بابیان اینکه این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است و نباید نسبت به آن بی‌اعتنا بود، تصریح کرد: امروز عربستانی که مدعی خادم‌الحرمین است، خود خون مسلمانان بی‌گناه یمن را می‌ریزد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که امروزه دشمن به کمک حامیانش در منطقه مانند عربستان اقدام به راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی کرده است، یادآور شد: عربستان با این کار نه‌تنها موجب تضعیف جدی جهان اسلام در برابر غرب و اسرائیل می‌شود بلکه زمینه نابودی خود را فراهم کرده و موجب می‌شود برای همیشه مدیریت حرمین شریفین به ابزاری در دست استکبار برای فشارآوردن بر مسلمان بی گناه و مظلوم تبدیل شود./968/پ202/ب4

ارسال نظرات