۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۶۵۶۱۴
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد خوراسگان:

بازدید از مراکز نظامی ایران، بهانه آمریکا برای نقض تعهدات خود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد خوراسگان گفت: بازدید از مراکز نظامی ایران به عنوان آخرین حربه و بهانه ای برای نقض تعهدات آمریکا در برابر ایران است.
بيانيه هسته اي لوزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید محمد محمدزاده پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، که در بخش منظریه شهرستان شهرضا برگزار شد، ولایت فقیه را دنباله روی سیره انبیای الهی دانست و گفت: نظریه ولایت فقیه به عنوان اصلی پذیرفته شده در فقه اسلامی بود و امام راحل(ره) با تیزبینی و درایت این اصل اساسی را به عنوان محور انقلاب اسلامی مطرح کردند.

 

وی در ادامه بنیانگذاری نظامی با محوریت فقیه جامع الشرایط را از بارزترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) بر شمرد و تأکید کرد: ولایت فقیه تئوری سیاسی انقلاب اسلامی را توجیه و مشروعیت می بخشد.

 

مسؤول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد خوراسگان در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: برخی افراد در اندیشه ایجاد انحراف در مسیر اندیشه های الهی امام راحل(ره) هستند که باید با آنها مقابله شود.

 

حجت الاسلام محمدزاده تصریح کرد: ولایت تشریعی از سوی امام راحل(ره) در تئوری ولایت فقیه تجلی پیدا کرد و در عالم سیاست محوریت امور را بر عهده گرفت.

 

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1 گفت: بازدید از مراکز نظامی ایران به عنوان آخرین حربه و بهانه ای برای نقض تعهدات آمریکا در برابر ایران است.

 

مسؤول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد خوراسگان، تعبیر امام خمینی(ره) از آمریکا تحت عنوان شیطان بزرگ را تحلیلی جامع و در عین حال کامل از سیاست‌های منطقه ای و جهانی این کشور دانست و افزود: ایالات متحده آمریکا و اسرائیل در حالی مدعی صیانت از حقوق بشر و مظلومیت در بین ملل جهان هستند که خون افراد و گروه‌های زیادی را به ناحق برزمین ریخته اند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات