۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۵
کد خبر: ۲۶۵۷۱۷
حجت‌الاسلام ماندگاری:

مهم‌ترین نبرد انقلاب اسلامی با استکبار جهانی و اسلام آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که امروز مهم‌ترین نبرد انقلاب اسلامی مقابله و مبارزه با استکبار جهانی و اسلام آمریکایی است، گفت: امروز دشمن در دو جبهه، اسلام انقلابی را مورد هدف قرار داده و سعی دارد با افراط و تفرقه برای همیشه اسلام استکبارستیز را نابود کند.
حجت الاسلام محمد مهدي ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری مدیر موسسه روایت سیره شهدا، شب گذشته در دیدار با طلاب حوزه‌های علمیه قاین و آیسک با بیان این‌که طلاب مؤثرترین نقش را در پیروزی جبهه اسلام ناب محمدی بر استکبار جهانی دارند، گفت: مهم‌ترین نبرد امروز انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی و اسلام آمریکایی است.

 

وی افزود: امروز دشمن در دو جبهه اسلام انقلابی را مورد هدف قرار داده و سعی دارد با افراط و تفرقه برای همیشه اسلام استکبارستیز را نابود کرده و اسلام مرده و مسیحی آمریکایی را جایگزین کند تا بتواند تئوری انزوای دین را در جامعه جهانی اجرا کرده و راحت‌تر به اهداف شیطانی خود برسد.

 

استاد حوزه علمیه قم بابیان این‌که اسلام ناب محمدی تکلیف مدار بوده و در مقابل ظلم سکوت نمی‌کند، تصریح کرد: بر همین اساس ما نمی‌توانیم در مقابل جنایات آل سعود در یمن و اسرائیل و نظام سلطه در سراسر جهان بی‌تفاوت باشیم.

 

حجت‌الاسلام‌ ماندگاری با اشاره این‌که امید کلیدواژه اصلی در اسلام ناب است، ادامه داد: در اسلام آمریکایی ناامیدی در میان مردم وجود دارد و امید به خدا، امید به پیروزی و امید به مردم سبب ناامیدی کفر و شیطان می‌شود.

 

وی اظهار کرد: اسلام ناب محمدی اهل استقامت، پایداری، مقاومت عزت در برابر کفر است و نباید ما در برابر جبهه کفر دشمن تن به ذلت دهیم؛ و هر چه که دشمن گفت به بهای از دشت رفتن منافع خود بپذیریم زیرا شاخصه دیگر اسلام ناب محمدی عدم سازش با دشمنان است.

 

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که امروز دشمن با سلاح رفاه و فردیت گرایی به جنگ با دین رفته است، ‌ادامه داد: ‌اسلام ناب با رفاه مخالف نیست ولی رسیدن به رفاه را به هر وسیله‌ای جایز نمی‌داند و نمی پذیرد انسان با بهای ذلت به رفاه و خواسته‌های مادی دست یابد.

 

وی یادآور شد: اسلام آمد که انسان را از بردگی طاغوت‌ها و از بردگی نفس نجات دهد به همین خاطر جایز نیست که برای زندگی کوتاه و زیستن چند مدتی در رفاه تمام آرمان‌های خود را فدا کرده و هر ذلتی را بپذیریم و رسالت طلاب هم یادآوری همین حریت انسان از غیر خداوند به او است./968/پ202/ب4

ارسال نظرات