۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۶۵۸۶۷
یکی از وزیران کابینه رژیم صهیونیستی:

کشورهای جهان حاکمیت اسرائیل بر سوریه را بپذیرند

خبرگزاری رسا ـ وزیر آموزش کابینه رژیم صهیونیستی مدعی است که سوریه دیگر مختصات یک کشور دارای حاکمیت را ندارد.
ارتش رژيم صهيونيستي در بلندي هاي جولان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نفتای بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و رییس حزب خانه یهود، همزمان با ادامه نبرد ارتش سوریه با چندین گروه داخلی و خارجی تروریستی در خاک این کشور، از دولت‎های جهان خواسته تا الحاق بخشی از خاک سوریه به اسرائیل را به رسمیت بشناسند.

 

سخنان بنت در خصوص بلندی‌های جولان است که در سال 1967 و در خلال جنگ 6 روزه به تصرف صهیونیست‌ها درآمد و این رژیم در سال 1981 مدعی الحاق آن به فلسطین اشغالی شد.

 

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی امروز با اشاره به جنگ چهارساله در سوریه، به این بلندی‌های سرسبز و فوق‌استراتژیک اشاره کرد و گفت: «من از جامعه جهانی می‌خواهم که در کنار ما بایستد و حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را همین الان به رسمیت بشناسد.

 

وی که در کنفرانس سیاسی ـ امنیتی هرتزلیا سخن می گفت، افزود: مرزها به صورت روزانه در حال تغییر هستند و سوریه دیگر به عنوان یک کشور دارای حاکمیت وجود خارجی ندارد. پس الان وقت ابتکار عمل است.

 

بنت به گفت‌وگوهای پیشین سوریه و رژیم صهیونیستی بر سر بلندی های جولان هم پرداخته و ضمن حمایت از موضع آن روزهای جنگ‌طلبان اسرائیل در عدم عقب‌نشینی از این منطقه، گفته:‌ «واضح است که اگر ما به حرف دنیا گوش می‌دادیم و جولان را تسلیم (سوریه) می کردیم، الان داعشی‌ها در حال سنا در دریاچه کالیله بودند.» دریاچه گالیله یکی از دریاچه‌های واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی و از منابع اصلی آب شرب شهرک‌نشینان است.

 

تاکنون اخبار و تصاویر متعددی از مداوای تروریست‌های سوری در بیمارستان‌های صحرایی مرزی فلسطین اشغالی و بازگرداندن تروریست‌های مداوا شده به میدان جنگ سوریه منتشر شده است./994/ب102/د

ارسال نظرات