۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۵۸۶۸

نماینده مراجع تقلید در کویت ارتحال آیت الله آصفی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مراجع تقلید در کویت با اشاره به ویژگی‎های علمی و اخلاقی آیت الله آصفی، ارتحال این عالم فقید را به حضرت آیت الله خامنه‎ای تسلیت گفت.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمدباقر المهري نماينده مراجع تقليد در کويت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر المهری نماینده مراجع تقلید در کویت، ارتحال آیت الله شیخ محمد مهدی آصفی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است: ارتحال نمادی از نمادهای امت اسلامی و فقیهی از فقیهان حوزه، آیت الله مجاهد شیخ محمد مهدی آصفی را به حوزه های علمیه و مراجع تقلید به ویژه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای تسلیت عرض می کنم.

 

حجت الاسلام و المسلمین مهری افزود: آیت الله مجاهد شیخ محمد مهدی آصفی در راه خدا جهاد کرد، با شجاعت و جرأت در برابر نظام بعث کافر ایستاد و وظیفه دینی خود را در دفاع از اسلام اصیل متبلور در امام خمینی و حضرت

 

آیت الله خامنه ای به خوبی انجام داد تا برای سال ها به عنوان نماینده رهبر انقلاب اسلامی ایران در نجف اشرف فعالیت کند.

 

وی تصریح کرد: این عالم فقید به امام خمینی و اندیشه های اسلامی ایشان عشق می ورزید و طلاب علوم دینی را به حضور در درس ولایت فقیه امام خمینی در مسجد شیخ الانصاری نجف دعوت می کرد.

 

نماینده مراجع تقلید در کویت ادامه داد: آیت الله آصفی در سعادت زندگی کرد و به حق محمد و آل محمد مورد رحمت الهی قرار خواهد گرفت. ایشان نسل مومن فرهنگی و ولایتمدار به امام خمینی و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای به یادگار گذاشت./980/ب902/د

ارسال نظرات