۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۶۵۸۷۰
امام جمعه شهرضا:

رعایت مکارم اخلاق مهم‌ترین ویژگی مدیران در انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرضا با بیان این‌که رعایت مکارم اخلاق مهم‌ترین ویژگی مدیران در انقلاب اسلامی است، گفت: ارزش و اهمیت مکارم اخلاق در دین اسلام به اندازه ای است که خداوند دلیل بعثت پیامبر اکرم(ص) را تکمیل و اتمام مکارم اخلاق معرفی می کند.
حجت الاسلام يعقوبي امام جمعه شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی امام جمعه شهرضا شامگاه امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرضا، رعایت خلاق اسلامی را بر همه مسؤولان اجرایی کشور لازم دانست و گفت: در انقلاب اسلامی رعایت مکارم اخلاق مهم ترین ویژگی مدیران اجرایی است.

 

وی در ادامه با بیان این که رعایت اخلاقیات در سطح جامعه کم رنگ شده است اذعان کرد: متأسفانه روند این جریان تا اندازه ای بوده است که القای اخلاق اسلامی و الگوهای رفتاری مهم ترین نیاز امروز جامعه است.

 

امام جمعه شهرضا ضمن انتقاد از عدم توجه به مطالبات رهبر انقلاب در خصوص طرح عنوان و شعارهای هر سال گفت: پس از گذشت حدود 3 ماه از آغاز سال 94 هنوز هم بنرهای عنوان سال در ادارات و معابر عمومی دیده می شود اما در عمل هیچ اقدامی برای رعایت همدلی و همزبانی انجام نمی شود.

 

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به برخی تحولات منطقه خاورمیانه تأکید کرد: افرادی که در سخنرانی ها و گفت و گوها به اصول وحدت و همدلی پایبند نیستند به موقعیت حساس ایران در منطقه بی توجه هستند.

 

وی گفت: زمانی  که رهبر انقلاب عنوان سالی را با یک شعار مشخص می کنند در واقع اقدامی است در راستای جلب توجه تمامی اقشار اجتماع به نیازهای جامعه و آنچه که باید انجام شود.

 

امام جمعه شهرضا اشتغالزایی، از بین بردن تورم و معضلات اقتصادی مردم را مهم ترین نیازهای شهرستان شهرضا دانست و گفت: امید است فرماندار جدید شهرستان با درایت و تیزبینی این معضلات را در سطح شهرستان مرتفع و نسبت به پیگیری مسائل در سطح ملی اقدام کند./939/پ202/ب4

ارسال نظرات