۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۶۶۱۳۶
صبح امروز؛

همایش بزرگ هادیان نور در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ «هادیان نور» صبح امروز به منظور تقدیر و قدردانی از زحمات پیشکسوتان عرصه تبلیغ دین اسلام با حضور ریاست عالی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و دیگر مسؤولان عالی رتبه استانی برگزار شد.
همايش روحانيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام ترابعلی صبری نیا، مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان، امروز در همایش بزرگ «هادیان سیاسی» که از سوی این مرکز برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور خانواده‌های روحانیان در این همایش گفت: رویکرد جدید مرکز خدمات حوزه های علمیه سراسر کشور و به ویژه استان زنجان این است که سالانه چنین همایش هایی را برگزار کند.

 

وی در ادامه با ابراز خوشحالی از حضور مبلغانی که بیش از 60 سال در امر تبلیغ دین سابقه دارند، اظهار داشت: این بزرگواران مدت ها است که همدیگر را ملاقات نکرده بودند و شاید دلشان برای یکدیگر تنگ شده بود، چرا که ایام طلبگی را با هم بوده و با هم به کارهای فرهنگی مشغول بوده اند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان خاطرنشان کرد: افتخار مرکز خدمات حوزه های علمیه زنجان این است که در خدمت علمای بزرگوار بوده و به این بزرگواران و خانواده های‌شان خدمت می‌کند.

 

حجت الاسلام صبری نیا در ادامه با اشاره به عزت نفس و سعه صدر بسیاری از علمای حاضر در همایش گفت: این بزرگواران به قدری سعه صدر و عزت نفس دارند که حتی خواسته های خود را که قانون به ما اجازه انجام آن را می دهد را نیز با ما مطرح نمی‌کنند و با علاقه فراوان در پی رعایت زی طلبگی خود هستند.

 

مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در پایان با اشاره به سرکشی مسؤولان این مرکز به خانواده های علمایی که به کهولت سن دچار شده‌اند، تصریح کرد: دو سال است که در خدمت معمرین بزرگوار هستیم و سعی می کنیم در خانه همه این عزیزان حضور پیدا کنیم و در این دو سال نیز امام جمعه زنجان ما را همراهی کرده و قوت قلبی برای ما بوده است و البته هرگاه نیز خود حضور نداشتند، رییس دفتر خود را با ما همراه می کردند.

 

گفتنی است، همایش بزرگ هادیان نور از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان برای تقدیر از سال ها زحمات بی‌مزد و منت و البته گمنام پیکسوتان عرصه تبلیغ در همه جای استان همچنین برای تقدیر از زحمات خانواده‌های آنها برگزار شد.

 

در پایان این همایش از تعدادی از معمرین و مبلغان برتر استان زنجان که سال ها در این عرصه تبلیغ فعالیت های فراوانی داشتند، با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر شد. /949/پ202/ح

ارسال نظرات