۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۶۶۱۸۲
نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

حزب الله توانایی نبرد همزمان با رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها را دارد

خبرگزاری رسا - نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان بر توانایی این جنبش بر نبرد همزمان با رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری تأکید کرد.
حجت الاسلام نبيل قاووق، رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام نبیل قاووق، نایب رییس شواری اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که امروز از سوی این حزب در منطقه العباسیه برگزار شد، سکوت جریان 14 مارس در قبال اشغال سرزمین های لبنان از سوی داعش را شک برانگیز خواند و خاطرنشان کرد: این جریان تلاش داشت با جوسازی مذهبی سد راه مقاومت شده و از تکفیری‌ها حمایت کنند.

 


وی با اشاره به شکست جامعه بین الملل در متوقف کردن پیش روی داعش در سوریه و عراق، گفت: جریان های تفکیری تلاش دارند که حومه عرسال به شمشیری علیه مقاومت،‌ ملت و ارتش لبنان تبدیل شود.

 

 

حجت الاسلام قاووق گفت: حزب الله همانگونه که گفته بود، توانایی مقابله همزمان با رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری را دارد. دشمنان تصور می‌کردند که مقاومت جرأت حمله به قلمون را ندارد اما این امر اتفاق افتاد.

 

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با تأکید براینکه تکفیری‌ها تهدیدی جدی برای لبنان هستند،‌ خاطرنشان کرد:‌ اختلاف تکفیری‌ها بر سر سلطه است و تفاوتی بین داعش و جبهه النصره وجود ندارد. حزب الله لبنان همانگونه که جبهه النصره را شکست داد،‌ داعش را نیز به زانو درمی‌آورد.

 


وی تصریح کرد: تکفیری‌ها تفاوتی بین شیعیان و اهل سنت قائل نیست و تنها رژیم صهیونیستی از گزند آنها در امان است.

 

 

وی با اشاره به همکاری رژیم صهیونیستی و جبهه النصره و داعش در جولان اشغالی، گفت: مسوولان رژیم صهیونیستی هفته گذشته به صراحت گفتند که با همکاری نیروهای مسلح در جولان مانع از امتداد مقاومت اسلامی می‌شوند و اهدف جنگ 33 روزه را کامل می‌کنند.

 

 

حجت الاسلام قاووق ادامه داد: رژیم صهیونیستی به شدت از وعده سید حسن نصرالله مبنی بر ورود به الجلیل در نبرد احتمالی با اسرائیل به هراس افتاده است./983/ب902/ک
 

ارسال نظرات