۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲
کد خبر: ۲۶۶۲۹۸
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان:

با تکیه بر توان داخلی می توان در برابر هر تحریمی مقاومت کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: هیچ یک از مسؤولان نظام اعم از دولتی، نظامی و مردم اجازه بازدید از مراکز نظامی را به آمریکا، کشورهای غربی و آژانس بین المللی اتمی نخواهند داد.
حجت الاسلام محسن ضيائي

حجت الاسلام محسن ضیائی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که تا زمانی که رهبر معظم انقلاب از مذاکرات هسته ای حمایت کنند، ما موظفیم از تیم مذاکره کننده حمایت کنیم، گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی به خطوط قرمز مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب پایبند است.

 

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، تیم مذاکره کننده فرزندان انقلاب هستند، از این رو آنها می دانند که با دشمنی سفاک و حیله گر در مذاکرات رو به رو هستند.

 

حجت الاسلام ضیائی با اشاره به این که باوجود حمایت رهبر معظم انقلاب و ملت از تیم مذاکره کننده، شاهد نتایج مطلوبی خواهیم بود، گفت: با توجه به سابقه تاریک آمریکا و غرب، ایران اسلامی به این کشورها اطمینان ندارد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان گفت: ایران اسلامی باید به پتانسیل های خود، تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی تکیه کند تا در صورت به نتیجه نرسیدن در مذاکرات، شاهد رشد و شکوفایی در اقتصاد کشور باشیم.

 

وی با اشاره به این که مسؤولان باید توجه داشته باشند که در صورت به توافق رسیدن در مذاکرات نیز باید به اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی تکیه کرد، گفت: با تکیه بر توان داخلی می توان در برابر هر تحریمی مقاومت کرد و از فلج شدن اقتصاد جلوگیری کرد.

 

به گفته وی، هیچ یک از مسؤولان نظام اعم از دولتی، نظامی و مردم اجازه بازدید از مراکز نظامی را به آمریکا، کشورهای غربی و آژانس بین المللی اتمی نخواهند داد.

 

حجت الاسلام ضیائی با اشاره به این که سردار سلامی در بیانات خود گفت ما زیاده خواهی های آمریکا در بازدید از مراکز نظامی را با سرب داغ جواب خواهیم داد که این نشان از صلابت و قدرت نیروهای مسلح ایران اسلامی است، گفت: ملت ایران اجازه چنین گستاخی را به غرب نخواهد داد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات